Trendovi na radnom mjestu u 2019. godini

Izvor i foto : Turizmoteka / WorkAdvisor


Philip Price, osnivač WorkAdvisor, daje pet najboljih predviđanja o tome kako će se radni život u Velikoj Britaniji promijeniti u 2019.

Morat ćemo platiti više

Ah, Brexit. vrlo je vjerojatno da će sve što se dogodi u vezi njega, utjecati na tržište rada u 2019. Između 12% i 24% u Velikoj Britaniji radnu snagu čine državljani EU, ovisno o regiji i vrsti posla. Od referenduma, pad broja migranata iz EU ubrzao se, ali studija koju su proveli konzultanti KPMG procjenjuje da je Velikoj Britaniji potrebno dodatnih 62.000 migranata iz EU-a godišnje kako bi mogli održavati trenutne aktivnosti i rasti. Neto rezultat nedostatka je povećanje plaća kako bi se privukli radnici iz drugih sektora.

Sektor hotela i zrakoplovnih prijevoznika bit će najteže pogođen

Vidjeli smo da su u Virgin Atlantic-u piloti zaprijetili štrajkovima tijekom blagdana. Profesionalna unija pilota (PPU), koja predstavlja oko 30% svih pilota, postaje sve jača. Očekujemo da će zapošljavanje biti teško u tom sektoru i piloti će možda početi tražiti posao negdje drugdje, osobito s nesigurnošću oko sporazuma o otvorenom nebu.

Poboljšane pogodnosti i uvjeti rada u sektoru putovanja

Nekada se radilo o plaći, lokaciji i izgledima za karijeru, ali sada tražitelji posla žele znati koliko su poslodavci otvoreni za fleksibilan rad i koje će ukupne koristi imati. Putovanja su konzervativni sektor, koji nije poznat po svom prosvijećenom pristupu dobrobiti zaposlenika. No, kako bi privukli najbolje talente, britanska turistička poduzeća morat će nastaviti svoju igru i pratiti tvrtke u sektorima tehnologije i financija, gdje se ostvaruju veća korist i brižniji pristup osoblju.

Svi smo za wellness

Dio tog brižnog pristupa je briga o zdravlju i dobrobiti zaposlenika. Više nije dovoljno ponuditi zdjelu voća na recepciji. Tvrtke moraju pokazati brigu za mentalno i fizičko zdravlje zaposlenika - od slušanja bilo kakvih problema do pružanja zdrave hrane u kantini i pružanja satova vježbanja.

Brendiranje poslodavaca postaje još važnije

Poslodavci će više ulagati u svoje marke kako bi zadržali najbolje zaposlenike. Millennials često ocjenjuju brend poslodavca tvrtke, radne uvjete, stope zadržavanja, održivost i DOP, kao važnije od plaće ponuđene za rad. Dobar ugled ne može se stvoriti preko noći, tvrtke moraju razmišljati o svojoj cjelokupnoj strategiji i dobro komunicirati s onima koji traže posao s atraktivnom ponudom. Preko 70% tražitelja posla čita recenzije o tvrtki prije nego prihvati posao