Njemačka: Prodaja turističkih agencija i dalje pada

Izvor: Turizmoteka / Synccess Foto: travelscout24.de

Turistička industrija i s njom stacionarne turističke agencije u tekućoj su godini u Njemačkoj u minusu. Prodaja u travnju bila je 3,1 posto niža u odnosu na isti mjesec prošle godine. Tako je od početka godine prosječni minus prometa 3,2 posto.

Valja napomenuti da je njemačka turistička industrija bilježila rekordan rast već nekoliko godina. Na primjer, travanj 2018. bio je osam posto veći od travnja prethodne godine. Polugodišnji rast prošle godine bio je 6,2 posto. To znači: u usporedbi s turističkom godinom 2016/2017, turistička industrija je trenutno na pozitivnom području.

Između ostalog, bilježi se daljnji rast aranžmana za krstarenje. Istina, rezervacije za krstarenje su doživjele mali pad u ožujku, ali sveukupno dobro stoji. Također, Turska, Grčka i Egipat bilježe veliko zanimanje i porast rezervacija.
Do ovih brojki došao je Synccess anketirajući 1.500 njemačkih turističkih agenata.