Hotelbeds najavljuje oporavak Turske s rastom od 40%

Velika Britanija, Njemačka i Saudijska Arabija su tržišta na kojima najviše raste zanimanje za Tursku


Izvor: Turizmoteka              Foto: Hotelbeds Group

Hotelbeds Group je priopćila da krajem ove godine tvrtka bilježi snažno oživljavanje turskog tržišta kao odredišta za odmor. Hotelbeds Group platforma, koja uključuje marke Hotelbeds, Tourico Holidays i GTA , zabilježile su značajan porast broja hotelskih rezervacija u Turskoj .

Ukupna vrijednost transakcije (TTV) turskih rezervacija hotela putem platforme Grupe povećana je za 40% od 1. listopada – Tako je Turska poboljšala svoju poziciju unutar grupe u Europi, Bliskom istoku i Africi , te se popela s jedanaestog na deveto mjesto na ljestvici najpoželjnijeg odredišta .

Taj oporavak je vođen snažnim povratkom broja britanskih putnika, koji su postali najveći izvor rezervi Turskoj putem platforme Hotelbeds Group. Njemačka je postala drugo najveće rastuće emitivno tržište, a treća je Saudijska Arabija.

Zbog svega toga, Hotelbeds Group planira uspostaviti suradnju s još 400 hotela u narednim mjesecima kako bi bila spremna za sljedeću ljetnu sezonu.
Rezervacije putem platforme Hotelbeds Group pokazale su želju za posjetu turskim urbanim odredištima, s Istanbulom i regijom Antalya kao najtraženijim destinacijama.

Evo kako je direktor prodaje Hotelbeds Group Sam Turner komentirao rast zanimanja za Tursku:
"Od početka nove fiskalne godine 1. listopada primijetili smo jasan oporavak Turske kao odredišta u svim poslovima naše grupe, uključujući Tourico Holidays i GTA, koji su nam se nedavno pridružili. Povećanje rezervacija za Tursku uglavnom je posljedica povratka britanskih putnika u Tursku. Rezultat je to općeg osjećaja među Britancima da se stabilnost vratila u tu zemlju. Osim toga, druga tržišta, kao što su Saudijska Arabija i Iran također su snažno porasle. Premda su brojke mnogo skromnije, primijetili smo i da je broj rezervacija španjolskih turista udvostručen za turska odredišta.To nam je omogućilo povećanje broja rezervacija i povećanje ukupnog volumena prodaje za tu destinaciju za 40% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.“

„Kao globalnoj tvrtki s prisutnošću u više od 120 tržišta i 185 destinacija širom svijeta, ovaj oporavak u Turskoj nam daje puno zadovoljstvo što imamo dugu povijest uspješnog partnerstva s mnogim vodećim hotelima u toj velikoj zemlji koja ima mnogo toga za ponuditi turistima. Mi smo sada u potrazi za dodatnim nekretninama u toj zemlji da zadovoljimo rastuću potražnju.“ -rekao je direktor prodaje Hotelbeds Group Sam Turner.