50 godina postojanja TUI-a

Od srednje velikog turoperatora u Njemačkoj, do vodećeg svjetskog lidera u turizmu s međunarodnim hotelskim tvrtkama i krstarenjima

Izvor: Turizmoteka Foto: TUI

Touristik Union International - kratko TUI - natao je 1. prosinca 1968. spajanjem četiri srednje velika njemačka turoperatora: Touropa, Scharnow-Reisen, Hummel-Reise i Dr. Tigges-Fahrten. To spajanje tada, 1968. nije zaslužilo ni manjeg naslova u novinama. Tada nitko nije očekivao da bi to spajanje moglo stvoriti najveću integriranu turističku grupu na svijetu. Danas se cijeli turistički lanac vrijednosti, odvija pod okriljem TUI Grupe – brend međunarodnog turoperatora, šest zračnih prijevoznika s oko 150 zrakoplova za letove na srednjim i dugim letovima, vlastitim brodovima na kružnim putovanjima, agencija i 380 vlastitih hotela.

"S našom globalno dosljednom imidžom robne marke stvaramo povjerenje i orijentaciju našim gostima" rekao je Erik Friemuth, TUI AG direktor marketinga tvrtke.
Dok je TUI nekoć bio pretežito samo turoperator danas više od 60 posto poslovnog rezultata Grupe dolazi od hotelskih tvrtki i krstarenja njihovih podružnica Hapag Lloyd Cruises, TUI Cruises i Marella Cruises. TUI je uspješno dovršio transformaciju od klasičnog operatera do današnjeg hotelijerskog diva i diva za krstarenja, te je krenuo u sljedeći korak prema postanku digitalne tvrtke. Ulaganja u suvremenu informatičku tehnologiju, jedinstveni globalni sustav kupaca, Blockchain, ulaganja u informatičku tvrtku Peakwork sa sjedištem u Düsseldorfu i kupnja talijanske tehnologije Start-up Musement predstavljaju za njih put u budućnost.

Digitalizacija kao pokretač rasta

Glavni pokretač daljnjeg rasta i razvoja Grupe je digitalizacija. S jedne strane, TUI se okreće na nova tržišta poput Kine, Indije ili Brazila koristeći standardizirani softver na potpuno digitalan način. Istovremeno, međutim, TUI digitalno znači prije svega: širu uslugu i bolju uslugu za kupce i učinkovitije procese u tvrtki. U budućnosti, TUI će moći ponuditi svakom gostu individualizirane i relevantne ponude koje upravo odgovaraju željama kupca. U budućnosti, Grupa će sve više postajati digitalna i platformska tvrtka. „TUI predstavlja uslugu, kvalitetu i sigurnost. Mislite putovati. Razmislite o TUI.“

Voditeljica održivosti - časnik za zaštitu okoliša -novost devedesetih godina

Globalna odgovornost za održivo, ekološko i društveno djelovanje desetljećima je bila ključni element korporativne kulture TUI-a. Već početkom devedesetih, TUI je bio prvi organizator putovanja i jedna od prvih tvrtki u Njemačkoj koja je uvela funkciju časnika za zaštitu okoliša. Danas je Grupa postavila vrlo ambiciozne ciljeve sa strategijom "Bolje praznike i bolji svijet". TUI želi smanjiti ekološki otisak i smanjiti intenzitet CO2 vlastitog poslovanja za deset posto do 2020. godine. Do tada, broj održivih putovanja ada je narastao na deset milijuna godišnje. Osim toga, TUI grupa je pokrenula i osnovala Zakladu TUI Care 2015.