Top 10 hrvatskog turizma 2019.

 

Izvor: HTZ/Turizmoteka

HTZ

NAJBOLJI OD NAJBOLJIH U TURIZMU HRVATSKE

Plaža godine 2019.:

Nominirani :

Plaža Nikolina, Baška Voda

Bijela, šljunčana plaža najvećim je dijelom zaklonjena borovom šumom, na njoj se poštuju najviši sigurnosni i ekološki standardi, a korisnicima nudi sve potrebne sadržaje (ugostiteljske, sportsko-rekreativne itd.). Plaža je prilagođena osobama s invaliditetom.

Plaža Nikolina glavna je plaža u Baškoj Vodi koja nosi ime po zaštitniku mjesta sv. Nikoli Putniku čiji se kip nalazi na mulu koji plažu dijeli od luke. Kao izrazito vrijedni turistički motiv prepoznata je još početkom 20. stoljeća. Njezino sustavno uređivanje započeto je sadnjom borova od strane Društva za poljepšavanje mjesta, osnovanoga 1933. godine. Od 2006. godine plaža Nikolina nositeljica je Plave zastave, vrijedne međunarodne ekološke oznake kvalitete, a 2008. godine plaža je dobila najvrjedniju nacionalnu turističku nagradu Plavi cvijet, kao najuređenija plaža na hrvatskom Jadranu. Pogled s web kamere na plažu Nikolinu 2014. godine je proglašen jednim od najljepših na svijetu, a 2015. godine plaža je u izboru Daily Maila svrstana među 10 najprivlačnijih plaža na Mediteranu.

Rajska plaža, Lopar


Lopar ima 22 pješčane plaže i mnogo manjih, slikovitih uvala. Njihove blagodati turisti su prepoznali prije više od 120 godina i do danas je ta ljepota ostala jednako primamljiva za turiste iz cijelog Svijeta. Odlikuje ih kristalno čisto, plitko i toplo more. Najveća i najpoznatija je Rajska plaža, dugačka 1.5 km, uz nju su smješteni najvažniji turistički kapaciteti mjesta, a 2003. god. prvi puta je dobila "Plavu zastavu", međunarodni simbol kvalitete i očuvanosti okoliša te sigurnosti kupača. Osim loparskih, u ljepotama Rajske plaže uživa i veliki dio svih rapskih turista, ali i turista s obližnjih otoka. Rajska plaža svojim turistima pruža potpuni doživljaj sa cjelovitom uslugom (parkirna mjesta, sanitarni čvorovi, plažni tuševi, ležaljke i suncobrani, safety boxovi, dječja igrala, sportska igrališta, svlačionice, masaža, psihološke brane, sportovi na vodi...). Duž cijele plaže proteže se šetnica sa koje se može ući na plažu (prilagođeno i osobama s posebnim potrebama), opremljena urbanom opremom (eko-otocima, vazama, klupama, info tablama...), te bogatom gastronomskom ponudom.

Rajska plaža je najveća pješčana plaža u Hrvatskoj i CNN ju je 2013. uvrstio među 100 najljepših plaža na Svijetu. Odlikuje je plitko i toplo more te je kao takva pogodna za kupanje od travnja do listopada. Posebno je pogodna za obitelji s malom djecom (sigurnosni aspekt vrlo pogodan). Infrastrukturno i komunalno je uzvrsno opremljena sa svim potrebnim sadržajima za cjelodnevni boravak turista. Za napomenuti je da ima i pristupe za osobe s invaliditetom. Na Rajskoj plaži se tijekom godine organiziraju brojna događanja od koji valja izdvojiti ribarske fešte, Festival skulpture u pijesku, Paradise samba festival, Krumpirfest, Pumidorfest...). Plaža se svakodnevno čisti i uređuje, a obzirom na površinu same plaže, već desetak godina se pijesak prosijava posebnom fezom-sijačicom koja čisti i rahli pijesak.

Rajska plaža je prirodna pješčana plaža koja osim kupanja i sunčanja nudi cijeli spektar usluga i aktivnosti za turiste. Od sportskih sadržaja tu su odbojka na pijesku, tenis, nogomet, košarka, mini-golf, jet-sky, padobran, aquagun, iznajmljivanje brodica, pedalina, ležaljki, suncobrana...
Duž cijele plaže nalaze se brojni ugostiteljski objekti koji u ponudi imaju riblja i mesna jela, pizze, tjesteninu, slastice, te alkoholna i bezalkoholna pića, koktele...
Na samom ulazu u plažu nalazi se trgovački prostor sa svim potrepštinama za plažu, suvenirima, mjenjačnica, pekara, bankomat, turistički vlakić, autobusna stanica...
Od samih početaka uređenja Rajske plaže pomno se vodilo računa o ekološkim standardima (Plava zastava prvi puta 2003. godine), sigurnosti kupača (psihološka brana, čuvari plaže), pristupačnosti za osobe s posebnim potrebama (pristupne rampe)...
Na samim rubnim djelovima plaže nudi se mogućnost priveza brodica i sidrenje, dok je na samoj plaži to strogo zabranjeno.

Na plaži je tijekom ljetnih mjeseci organizirana i svakodnevna animacija za turiste-kupače.

Val Marea Sandy Family Beach, Poreč


Prekrasna pješčana plaža Val Marea Sandy Family nalazi se u uvalici na samo nekoliko koraka od Valamar Collection Marea Suites. Ova mala oaza opuštanja pruža sve što je potrebno za relaksaciju i uživanje u morskim radostima, od kristalno čistog mora nagrađenog Plavom zastavom do prostranog travnatog i pješčanog sunčališta s ležaljkama i suncobranima i dječjeg igrališta.

Nakon plivanja u moru možete se prebaciti u morsku vodu infinity bazena u sklopu The Beat Beach Cluba, a potom se osvježiti uz omiljeno ljetno piće i savršen pogled na morsko plavetnilo.
Plaža ima oznaku Plava zastava - međunarodno priznanje za čistoću mora i obale prva pomoć dječje igralište.

Dodatni sadržaji: najam ležaljki i suncobrana, baldahini za dvoje i orbit lounge fotelje (uz nadoplatu), kabine za presvlačenje, tuševi, restoran, beach bar, pješčanik za djecu, vodeni park na napuhavanje u moru, sportski centar, sportovi na vodi, najam pedalina, sandolina, jedrilica, kanua ostali vodeni rekviziti, stolni tenis, odbojka na pijesku, mini-golf.

 

Plaža godine:
Rajska plaža, Lopar

  ----------------------------------------------------------------------------------------------                    

Održivi turizam

Nominirani:

„Geopriče UNESCO geoparka“, Park prirode Papuk

Hrvatski sabor je 23. travnja 1999. godine izglasao Zakon o proglašenju „Parka prirode Papuk“. Temeljni razlog za proglašenje zaštite većeg dijela planine Papuk i manjeg dijela planine Krndije, bila je iznimna geološka, biološka i kulturna raznolikost sadržana na relativno malom prostoru od 336 km2, a koja je tipična za područje tzv. Slavonskih planina u zapadnom dijelu slavonske regije.
U rujnu 2007. godine na sedmoj sjednici Europske Mreže Geoparkova kojoj je domaćin bio škotski park North West Highlands Papuk je postao prvi hrvatski geopark i 30. član europske mreže te član UNESCOve svjetske mreže geoparkova. Novi status geoparka podigao je svijest o važnosti geološke zaštite i pridonio promociji lokalnih i regionalnih proizvoda, obrta, događaja, festivala, lokalne tradicije te ugostiteljstva.

Park prirode Papuk pruža vrlo velike mogućnosti rekreacije i savršeno je mjesto za aktivan odmor. Tu se prije svega misli na planinarstvo, tj. šetnje prirodom (poučne staze) koje su atraktivne u svim godišnjim dobima. Zbog visina vrhova Papuka do 1000 m planinariti mogu svi, bez obzira na godine. PP Papuk u svojoj ponudi ima najam brdskih i električnih bicikala, te adrenalinski park Duboka. Kamp Duboka nalazi se na rubnom dijelu Parka u mjestu Velika. Prvi je to moderni kamp u istočnom dijelu Hrvatske smješten u prirodnoj oazi doline potoka Dubočanke. Posebnosti Kamp odmorišta Duboka prepoznalo je i Kamping udruženje Hrvatske, te je uvršten na popis 38 najboljih malih kampova Hrvatske u sklopu projekta certifikacije standarda kvalitete OK Mini Camps, projekta poticanja kvalitete kampova i edukacije podržanog od strane Ministarstva turizma.

„Geopriče UNESCO geoparka“ je projekt koji sadržava tehnološki inovativan način prezentacije vrijedne baštine prvog UNESCO geoparka i edukacije posjetitelja, te sustav posjećivanja koji na različite načine omogućuje istraživanje i boravak posjetitelja u zaštićenom prostoru. Edukativne aktivnosti projekta kao i sami proizvodi, osmišljeni su temeljem jedinstvenih prirodnih, geoloških i ostalih znamenitosti, te će povećati svijest posjetitelja o važnosti očuvanja i zaštite okoliša, prvenstveno Parka prirode Papuk.
Unutar geoparka Papuk se nalaze brojna područja koja imaju veći stupanj zaštićenosti nego ostali dijelovi parka. Status posebno zaštićenih područja su dobili zbog svojih neuobičajenih značajki koje ih manifestiraju kao jedinstvene u području, regiji, zemlji ili čak i šire.

Ta područja su:
• Jankovac - Zbog izuzetnih prirodnih ljepota Jankovac je 1955. godine proglašen zaštićenom Park - šumom.
• Rupnica je još 1948. godine proglašena prvim geološkim spomenikom prirode u Hrvatskoj. Njegov geološki značaj je u jedinstvenoj morfološkoj pojavnosti vulkanskih stijena, u obliku četverokutnog i šesterokutnog stupastog lučenja albitskog riolita. Stupovi su nastali kao posljedica stvaranja pukotinskih sustava pri hlađenju magme na prolazu prema površini Zemlje.
• Sekulinačke planine - Posebni rezervat šumske vegetacije nalazi se u teško pristupačnom dijelu Papuka na nadmorskoj visini 740 do 820 metara. Oko 150 godina stara šuma bukve i jele zaštićena je 1966. godine kao posebni rezervat šumske vegetacije na površini od 8 hektara.
• Stari hrastovi su zaštićeni kao spomenik prirode 2005. godine i dr.

 

Projekt „Eco Domus“ Odjela za turizam Istarske županije

Inovativan i jedinstven proizvod na regionalnoj i nacionalnoj razini je program „Eco Domus“, kojemu je cilj diversifikacija privatnog smještaja te održivi razvoj i zaštita okoliša.

Pokretanjem Eco Domus programa, Istarska županija razlikuje se od ostalih županija koje to nisu učinile, ali ne samo na razini RH, već i EU-a, budući da se radi o sasvim novom, inovativnom programu iz tog područja. Eco Domus je program namijenjen privatnim iznajmljivačima, a cilj mu je diversifikacija i podizanje kvalitete smještaja kroz usklađivanje s načelima održivog razvoja i održivog turizma. Privatni iznajmljivači trebaju zadovoljiti 50 kriterija u 12 kategorija da bi ušli u sustav kao „Eco Domus“ objekt, a vrši se i kontinuirana kontrola objekata.
Programom „Eco Domus“ potiče se korištenje prirodnih materijala i eko certificiranih proizvoda; s ciljem štednje prati se potrošnja vode te se koriste reduktori mlaza na slavinama i tuševima koji smanjuju potrošnju do 70%; koriste se isključivo eko certificirani toaletni proizvodi i proizvodi za osobnu higijenu s ciljem zaštite zdravlja gostiju i izbjegavanja ispuštanja štetnih tvari u okoliš; koriste se isključivo eko certificirani proizvodi za pranje i čišćenje čime se štiti zdravlje osoblja, gostiju, okoliš i šira zajednica; otpad se odvojeno sakuplja i reciklira; s ciljem štednje prati se potrošnje energije te se koriste štedne žarulje u najmanje 80% rasvjetnih tijela; valoriziraju se i promoviraju lokalna kulturna i prirodna baština, lokalni stil života te tradicionalni sajmovi i običaji s ciljem očuvanja istarskog nasljeđa i autentičnosti.
Društveni angažman u lokalnoj zajednici jedan je od ključnih elemenata održivog razvoja turizma. Eco Domus objekti predstavljaju primjere dobre prakse te su vlasnici nerijetko uključeni i u dodatne aktivnosti od značaja za održivi razvoj.
Programom „Eco Domus“ podiže se svijest gosta i lokalne zajednice, posjetitelji takvih objekata potiču se na poštivanje ekoloških načela, a često su i posjetitelji takvih objekata već od ranije ekološki osviješteni. Također, u sklopu programa Eco Domus, provodi se anketa među gostima o njihovom zadovoljstvu s ekološkim smještajem. Prije pokretanja programa Eco Domus provedena je analiza o postojećim trendovima održivog razvoja turizma i potrebnim prilagodbama privatnog smještaja za poštivanje ekoloških standarda.

U sklopu programa „Eco Domus“ uključeni iznajmljivači odvojeno sakupljaju otpad te ga recikliraju. Prati se potrošnja vode te se koriste reduktori mlaza na slavinama i tuševima koji smanjuju potrošnju vode do 70%. Koriste se isključivo eko certificirani proizvodi za pranje i čišćenje čime se doprinosi otklanjanju odnosno smanjenju štetnog djelovanja otpadnih voda na prirodu i okoliš. Objekti koji nose oznaku „Eco Domus“ moraju poštovati kriterije pod nazivom “Energija“. Prati se potrošnja energije, gosti su informirani od strane vlasnika o poželjnosti štednje energije, osigurano je dobro brtvljenje prozora i vrata, regulirana je klimatizacija, primjereno se održavaju električni uređaji, izvan sezone su uređaji potpuno isključeni te se koriste štedne žarulje u najmanje 80% rasvjetnih tijela. Također, potiče se korištenje kućanskih uređaja najvišeg energetskog razred

Projekt „Za Zlarin bez plastike“

 

Otok Zlarin i njegovo okolno podmorje nisu područja pod statusom zaštite iako su dosadašnja istraživanja pokazala njegovu izrazito veliku bioraznolikost. Poznata flora i fauna otoka broji preko 700 vrsta, a mnoge od njih su i zakonom zaštićene. Nedavna istraživanja otkrila su preko 60 zaštićenih životinjskih vrsta različitih skupina; kukaca, mekušaca, vodozemaca, gmazova, sisavaca i ptica. Pronađeno je i 15 zaštićenih biljaka. Posebno zanimljive su orhideje kojih na otoku ima čak 13. Na otoku se nalaze i četiri speleološka objekta čija je sveukupna fauna također zaštićena. Vrlo je zanimljivo da je na 2 lokaliteta na Zlarinu pronađena smeđa alga jadranski bračić (Fucus virsoides). Ova zakonom zaštićena alga, endem je Jadrana i pouzdani indikator čistoće mora. Iako nezaštićen, Zlarin po bogatstvu vrsta, posebice onih ugroženih i strogo zaštićenih, predstavlja pravu malu oazu bioraznolikosti.
Inicijativom "Za Zlarin bez plastike" otok Zlarin je postao prvi otok na Jadranu koji je samoinicijativno izbacio iz uporabe svu jednokratnu plastiku. Time je nadmašio čak i odluku Europske komisije o zabrani upotrebe jednokratne plastike koja će se provoditi od 2021.g. Ovom hvalevrijednom inicijativom mještani, trgovci, ugostitelji, dobrovoljna društva i udruge te gosti otoka sprječavaju dotok više od 171000 plastičnih proizvoda u okoliš koliko je prethodnom analizom utvrđeno da se upotrijebi samo za vrijeme visoke sezone. Misao vodilja bila nam je smanjiti plastični otisak turizma, ali i stanovnika. Svi dionici projekta potpisali su svečanu povelju te u svom poslovanju zamijenili svu jednokratnu plastiku s ekološki prihvatljivijim rješenjima tj. kompostabilnim proizvodima te tako doprinijeli zaustavljanju daljnjeg dotoka plastičnog otpada u prirodu. Od začetka ideje do pobjede na Adriatic Plastic Challengu te provedbe projekta na otoku ne dijeli nas niti godinu dana, a već se znatno vidu njegove dobrobiti. Osim što se izbacila iz uporabe jednokratna plastika, mnogo truda se uložilo i u osvještavanje javnosti o štetnosti plastike na okoliš. Jedan od ciljeva jest gostima otoka pružiti primjer dobre prakse te ih ponukati na osobne promjene i širenje ove inicijative.

Otok Zlarin, inače najpoznatiji kao otok koralja, bogate kulturno - povijesne baštine, trenutno broji oko 200 stanovnika zimi i preko 3000 stanovnika ljeti. Velikim oscilacijama stanovništva primijećen je sve veći problem utjecaja plastike koja vrlo često završi u prirodi ili moru. U ljetnim mjesecima na otoku se odvija četrdesetak manifestacija te se za svaku koristila jednokratna plastika. Ideja o smanjenju ili potpunom zaustavljanju uporabe plastike se rodila u ljeto 2018.g. upravo nakon jedne od tih manifestacija kada je bilo evidentno koliko je plastičnog otpada nastalo i ostalo na otoku samo za jednu noć. Uz veliku podršku Turističke zajednice Zlarin i Mjesnog odbora na čelu s Antonijem Bibericom, osnivačica francuske udruge La Revolution Albatros, Ana Robb s kolegicama Natašom Kandijaš i Ivanom Kordić prijavili su ideju na natječaj u okviru inicijative zaustavljanja dotoka plastičnog otpada u Jadransko more - Adriatic Plastic Challenge u organiza ciji udruga Terra Hub i Zona te pobijedili kao najbolje inovativno rješenje ‘Zlarin - otok bez plastike’. Osnovni cilj je bio zaustaviti daljnji dotok plastičnog otpada na otok, educirati otočane i goste o problemu, ali i ponuditi zamjenska rješenja. Plastične vrećice su zamijenjene papirnatima i platnenima, slamke, pribori za jelo i ostali sitni proizvodi za ugostitelje su zamijenjeni ekološki prihvatljivijim rješenjima, a jednokratne čaše su zamijenjene višekratnim čašama sa vizualnim identitetom projekta koje se među ostalim i proizvode u Hrvatskoj.

 

Nagrada u kategoriji -Održivi turizam:


„Geopriče UNESCO geoparka“


Park prirode Papuk

------------------------------------------------------------------------------------------------

TURISTIČKI DOGAĐAJ GODINE

Nominirani:

Renesansi festival

Ostvareni broj posjetitelja
• strani: 20.000
• domaći: 30.000

Renesansni festival tradicionalno se organizira od 2006. godine u drugoj polovici kolovoza te traje četiri dana (od četvrtka do nedjelje). Glavni izvori financiranja su EU fondovi, sponzorski ugovori, donacije te vlastiti izvori (naplata ulaznica i parkinga). Renesansni festival petu je godinu za redom proglašen TOP manifestacijom Hrvatske, te je 2018. godine ostvario značajan rezultat u programu Godišnje Hrvatske turističke nagrade u kategoriji Turistički događaj godine osvojivši 2. mjesto. Ekonomska korist događaja za 2018. godinu procijenjena je na približno 10 milijuna kuna. Glavne ciljne skupine čine obitelji s djecom i mladi te ovisno o glavnoj temi događaja (svake godine određena glavna tema privlači specifične ciljne skupine; npr. srednjovjekovna glazba – motoristi, kopriva – eko turisti, viteški turnir – avanturistički turisti itd.).

Događanje se izdvaja od ostalih po jedinstvenoj tematici, autentičnosti prema razdoblju koje predstavlja (kasno 15. i početak 16. st.), broju sudionika (preko 1.300 aktivno kostimiranih sudionika iz desetak europskih zemalja), broju starih zanata i obrta (najveći srednjovjekovni sajam starih obrta u ovom dijelu Europe), broju originalnih sadržaja, inovativnom pristupu (svake godine organizatori smišljaju inovativne sadržaje: prvi drveni labirint u Hrvatskoj i sl.) zabrana korištenja plastike, brendiranju koprive kao prepoznatljiv turistički proizvod Koprivnice i sl.

U nekoliko dana trajanja manifestacije dočarava se život kasnog srednjeg vijeka u gotovo svim njegovim oblicima i to 24 sata na dan što je jedinstveno u Hrvatskoj, a u Europi je samo još nekoliko takvih manifestacija. program se kroz 4 dana održavanja odvija na 2 glavne pozornice (viteška i kraljevska) te na raznim spontanim punktovima uzduž lokacije manifestacije. Cjelokupni program uključuje: viteške igre, kmetske igre, stare zanate, programe lakrdijaštva, programe sa životinjama, gastronomiju, nastupe srednjovjekovnih sastava iz zemlje i inozemstva, viteške turnire, postrojavanje povijesnih postrojbi, drveni labirint, noćni napad na grad, inetraktivne radionice, centralni punkt glavne teme i sl. U programu manifestaicje aktivno sudjeluju povijesne skupine iz desetak europskih zemalja: Njemačka, Austrija, Poljska, Italija, BIH, Slovačka, Češka, Slovenija, Mađarska, Rumunjska, Izrael i Hrvatska. Svatko od 1.300 ksotimiranih sudionika ima svoju ulogu koju prezentira cijelo vrijeme trajanja manifestacije, bitna stavka svake uloge je inteakcija sa posjetiteljima, tako da svaki posjetitelj dobije personalizirani doživljaj onoga za što se organizatori zalažu, a to je potpuno iskustvo srednjeg vijeka i renesanse.


Tuna, Sushi & Wine Festival

 

Ostvareni broj posjetitelja
• strani: 6.234
• domaći: 12.000

Tuna, Sushi & Wine Festival je 2019. godine održan je po 5. put. Dosadašnjih godina festival se odvijao u razdoblju od siječnja do travnja, dok se u 2019. održao u od 5. do 14.4.2019. (10 dana).

Kao gastronomska, turistička, kulturna i gospodarska manifestacija, Tuna, Sushi & Wine Festival (TSWF) namijenjen je prije svega profesionalcima i entuzijastima iz navedenih djelatnosti, neovisno o spolu, životnoj dobi ili statusu, dok je u svom sadržajnom i događajnom obliku privlačan turistima koji cijene gastronomiju. Također, zahvaljujući gastro radionicama i predavanjima o gastronomiji, cilja i na mlađu publiku koja festivalska zbivanja otvoreno prihvaća kao upoznavanje s drugom kulturom. Cilj i svrha događaja je povezivanje gospodarske, gastronomske i turističke ponude Zadarske regije s Japanom i japanskim tržištem. Tvrtke iz Zadarske regije najveći su izvoznici tune u Hrvatskoj. TSWF je manifestacija koja preko proizvodne tune festivalski povezuje od ranije uspostavljene gospodarske veze Japana i Hrvatske (Zadra), a prije svega računa na goste s azijskih tržišta – Japance, Korejce, Indonežane, Indijce ili Kineze. Cilj je putem festivala upoznati potencijalne goste s tih tržišta, pružiti im informacije o destinaciji – povijesti, kulturi, gastronomiji, turističkim ljepotama, gospodarskom potencijalu, mogućnostima smještaja – kako bi putem medija i pozitivnih osobnih doživljaja te informacije prenijeli u svoje zemlje.

Velika prednost manifestacije je i termin održavanja nastavno na smjernice i povećane aktivnosti u svrhu produžavanja turističke sezone izvan ljetnih mjeseci s naglaskom na turističku promociju i povećanu marketinšku vidljivost. Mjesec siječanj, tijekom kojeg se tuna izlovljava i obrađuje u uzgajalištima, idealno je razdoblje za poticanje razvoja atraktivne i konkurentne destinacijske ponude usmjerene ka japanskom i širem dalekoistočnom tržištu poput Kine i Koreje temeljem specifične tendencije posjeta europskim destinacijama izvan tradicionalno udarnih turističkih mjeseci.

Događaji su koncipirani fabulativno tako da je tijek odvijanja Festivala vodio prema završnici festivala kroz organizaciju gastro večere u Arsenalu – najatraktivniji dio festivala za javnost, dok je prethodno ispunjen radionicama za kuhare i učenike, predavanjima i izložbama fotografija o tunama, posjetom tunogojilištima i predstavljanju japanske kulture. Posebnost ovogodišnjeg festivala je bila organizacija Gastro pijace na Trgu Petra Zoranića u trajanju od 6 dana tijekom koje su se svakodnevno održavale cooking show programi raznih hrvatskih i starnih gastro majstora uz glazbeni program. Na ovaj način turisti dobivaju uvijek više, jer se u suštini upoznaju s kulturom i gastronomijom koju ne poznaju, ali je mogu osjetiti, doživjeti i opipati.

RetrOpatija

 Ostvareni broj posjetitelja
• Strani 10.000
• Domaći 25.000

RetrOpatija je manifestacija nastala 2014. godine kao dio velike proslave 170. obljetnice od početka turizma u Opatiji. Nastala kao posveta glazbenoj tradiciji Opatije, koja je od samih početaka 20. stoljeća bila glazbeno središte šire regije koje je privlačilo brojne renomirane glazbenike, RetrOpatija je oživjela „zlatne godine glazbe“ pretvorivši se u centralno događanje u gradu koje u posljednjem tjednu lipnja okuplja nekoliko desetaka tisuća posjetitelja i u koje se uključuju svi subjekti grada: od lokalne samouprave, hotelijera i restoratera koji vlastitom ponudom i programom upotpunjuju ponudu i program manifestacije, raznih udruga, trgovaca koji uređenjem izloga i prigodnim aktivnostima pridonose specifičnoj atmosferi događanja do građana; uz organizaciju i koordinaciju Turističke zajednice grada Opatije.
Osnova na kojoj je osmišljena RetrOpatija jest upravo opatijska glazbena tradicija, koja je u proteklih stotinu godina ponudila brojne inspiracije za ovo događanje – od prve polovice prošlog stoljeća kada je grad bio regionalni centar operetne i zabavne glazbe zbog kojeg se stvorilo posebno mondeno ozračje što je privlačilo slavna imena (među kojima je i utemeljiteljica modernog plesa Isadora Duncan), preko pedesetih i šezdesetih godina kada su opatijske terase bile omiljena pozornica najboljih domaćih i stranih šansonjera toga doba – poput Ive Robića čiji su nastupi na slavnoj terasi hotela Kvarner ušli u legendu – do vremena Opatijskog festivala, središnjeg događanja popularne glazbe, koji je Opatiju učinio pandanom talijanskog San Rema, ali i samog kraja dvadesetog stoljeća kada je grad uz tridesetak diskoteka i noćnih klubova bio perjanica noćnog života cijele regije.
Ta je bogata prošlost, nadograđena u skladu sa suvremenim turističkim trendovima, inspirirala pokretanje manifestacije RetrOpatija kao događanja koje stavlja izvornu lokalnu kulturnu i glazbenu baštinu u širi međunarodni kontekst, povezujući autentični izričaj s gostovanjima renomiranih glazbenih zvijezda iz Hrvatske i inozemstva.
RetrOpatija je posveta „zlatnim dekadama“ opatijske i svjetske glazbene povijesti, pri čemu je glazba uzeta kao simbol širih društvenih kretanja, stoga se tijekom osam dana trajanja manifestacije mogu doživjeti ne samo glazbeni nastupi, već i autentična moda, gastronomska ponuda i kulturna ostavština razdoblja od dvadesetih do devedesetih godina prošlog stoljeća.
U tom „glazbeno-modnom“ vremeplovu sudjeluje na stotine sudionika te više od trideset tisuća posjetitelja, a u stvaranju autentične atmosfere ujedinjuje se čitav grad – središte Opatije postaje pozornica za glazbene nastupe vrhunskih glazbenika, brojni izlozi i lokali uređeni u „duhu vremena“ dvadesetih, pedesetih, sedamdesetih ili osamdesetih godina 20. stoljeća scenografija, privremeno zatvorena glavna ulica šetalište i plesni podij za desetke tisuća posjetitelja koji odabirom vlastitog modnog izričaja – odjeće, frizure i čitavog izgleda – postaju aktivni akteri u ovoj uzbudljivoj i jedinstvenoj priči.
Programi u sklopu RetrOpatije tijekom osam dana održavaju se na pedesetak lokacija u gradu, a vrhunac je veliki disco party na najljepšoj otvorenoj sceni Mediterana – Ljetnoj pozornici, koji okuplja više od pet tisuća ljudi.
Od svog pokretanja 2014. godine, RetrOpatija svake godine bilježi porast broja uključenih subjekata, kao i rast broja posjetitelja, a postala je i snažan motiv dolaska gostiju iz Hrvatske, ali i susjednih zemalja – Slovenije, Italije, Austrije i Njemačke. To su i zemlje u kojima se manifestacija promovira.
Ciljevi RetrOpatije su:
- stvaranje motiva za dolazak gostiju;
- povećanje turističkog prometa i povećanje potrošnje gostiju;
- prezentacija lokalne kulturne i povijesne baštine;
- unapređenje i obogaćivanje turističkog proizvoda Opatije, Opatijske rivijere, Kvarnera i Hrvatske u cjelini;
- razvijanje prepoznatljivog događanja u Opatiji koje je postalo značajan generator pozitivnog imidža i brenda cijele destinacije.
Ciljne skupine su domaći i inozemni turisti svih dobnih skupina, kao i jednodnevni posjetitelji iz bliskih hrvatskih i inozemnih emitivnih turističkih središta (Rijeka, Zagreb, Ljubljana, Trst...). U skladu s time i promocija manifestacije fokusirana je na pojavljivanje u hrvatskim nacionalnim, regionalnim i lokalnim medijima, kao i nacionalnim, regionalnim i lokalnim medijima Slovenije, Italije, Njemačke i Austrije.
Trošak održavanja manifestacije većim se dijelom financira iz proračuna Turističke zajednice i jedinice lokalne samouprave, uz potporu Hrvatske turističke zajednice i Zagrebačke banke. Dio programa financiraju i drugi subjekti – hotelijeri, ugostitelji, trgovci...
Ekonomska korist značajna je za čitavu zajednicu: povećanje turističkog prometa donosi povećanje prihoda svim pružateljima smještaja – od hotela do privatnih iznajmljivača - dok dolazak tridesetak tisuća ljudi u Opatiju znači i povećanje prometa za ugostitelje, trgovce i druge oblike uslužnih djelatnosti. Značajna je i sekundarna ekonomska korist koja nastaje unapređenjem imidža destinacije.

 

 

TURISTIČKI DOGAĐAJ GODINE 2019.

Renesansi festival

----------------------------------------------------------------

NAJUSPJEŠNIJA DESTINACIJA HRVATSKOG TURIZMA U 2019. GODINI 

Nominirani:

MALI LOŠINJ

 Lošinj, otok vitalnosti. Otok je to koji se ponosno predstavlja svojom očuvanom prirodom, bogatom bioraznolikošću, lječilišnom klimom s više od 200 sunčanih dana godišnje, zrakom vrhunske kvalitete te kristalno čistim morem. Jedinstveni spoj prirodnih morskih aerosola u kombinaciji s čistim zrakom i morem visoke kakvoće, temelj su zdravlja i turističke tradicije na Lošinju. Brojna događanja, gostoljubivost destinacije te pozitivni dojmovi gostiju Lošinj čine idealnim turističkim odredištem više od 130 godina. Uz bogatu floru, otok vitalnosti može se pohvaliti i rezervatom dobrih dupina koji broji više od 200 jedinki, a 280 km mirisnih šetnica i pješačkih staza te brojne plaže i uvale idealne su za sportske i adrenalinske aktivnosti. Bogata kulturna baština datira još od antike, a osim u arhitekturi traga je ostavila i u običajima, pričama te legendama. Jedan od najvažnijih podvodnih arheoloških nalaza je Apoksiomen, remek-djelo hrvatske i svjetske kulturne baštine (2.–1. st. pr. Kr.). Antički brončani kip mladog atleta jedina je za sada pronađena velika bronca na istočnoj obali Jadrana. Svoj trajni dom pronašao je u jedinstvenom muzeju na mediteranu – malološinjskom Muzeju Apoksiomena.

ROVINJ

 Rovinj je hrvatski turistički biser koji se po broju ostvarenih noćenja nalazi u samom vrhu hrvatskog turizma. Kulturna i tradicijska baština, zaštićeni prirodni lokaliteti, vrhunska ugostiteljska ponuda te brojne manifestacije čine ga idealnim cjelogodišnjim odredištem.

Rovinj njeguje svoju baštinu kroz priču o brodici batani i batinadama stvarajući tako motiv dolaska za sve ljubitelje kulture i tradicije, a istodobno, to je grad suvremenih luksuznih hotela najviših kategorija, kao i obiteljskog smještaja vrhunske kvalitete.

ZADAR

 Zadar je drevni, tri tisuće godina stari grad, sagrađen u središtu hrvatskog Jadrana. Njegova urbana jezgra bila je i još uvijek jest, oblikovana oko rimskog foruma. Stara jezgra grada - Poluotok jedna je od rijetkih koja se može pohvaliti a mogućnošću prihvata manjih kruzera. Jedrenje zadarskim arhipelagom iskustvo je u kojemu uživaju mnogi nautičari nazivajući ovo područje jednostavno 'rajem’. Ove godine je dovršen možda i najvažniji prometno-turistički infrastrukturni projekt – Cruising luka Gaženica, udaljena od centra grada tek oko 4km. Među 8 marina u okolici Zadra, nalazi se i ona najveća u Hrvatskoj - Marina Dalmacija.

NAJUSPJEŠNIJA DESTINACIJA HRVATSKOG TURIZMA U 2019. GODINI:

ROVINJ

----------------------------------------------

Posebno priznanje za izniman doprinos turizmu RH

VINKO PRIZMIĆ,

dugogodišnji pročelnik HGSS-a (trenutno dopročelnik)

Vinko Prizmić dugogodišnji pročelnik službe HGSS-a* i rukovoditelj mnogih akcija spašavanja.
Gorsko spašavanje u Hrvatskoj staro je koliko i planinarstvo koje je u Hrvatskoj osnovano daleke 1874. godine, jer su nesreće u planinama bio očekivani događaj pa su se planinari, poglavito alpinisti, i ranije spremali za takve situacije… Definicija HGSS-a je spašavanje i pružanje prve medicinske pomoći na teško pristupačnim mjestima i pri vremenskim prilikama kada treba primijeniti posebno tehničko znanje i vještine i opremu koja se koristi pri spašavanju u planinama.
Vinko Prizmić vodi HGSS skoro dva desetljeća, a gorski je spašavatelj već 47 godina. Kao uspješan alpinist i speleolog osjetio je odgovornost da stečena znanja stavi na raspolaganje ljudima kojima to može pomoći. Osobno je sudjelovao, na terenu organizirao ili koordinirao čak 2000 akcija tijekom kojih je spašeno isto toliko, pa i više ljudskih života.
Vinko Prizmić nikada ništa nije tražio za sebe, ali jest za boljitak HGSS-a. Glasno je ukazivao na probleme, poticao zakone i strategije, prozivao i ukazivao na važnost zaštite i spašavanja, na potrebu uvođenja broja 112 kada se o njemu još nije ni govorilo. Prvi u Hrvatskoj njegovi su momci oživjeli čovjeka vanjskim defibrilatorom, prvi noću s kruzera spasili čovjeka i usput ga reanimirali i još niz stvari koje su danas postale opći standard.

U prosincu 2018. godine ocijenio je da je došlo vrijeme da se povuče s čelnog mjesta ove prestižne hrvatske službe. „Ponosan sam na HGSS, ponosan sam što sam bio dio toga i što sam 16 godina bio lokomotiva. Ta lokomotiva ne može vući dovijeka i red je da se priključe mlađi - dodaje on“.

*Hrvatska gorska služba spašavanja (HGSS) je volonterska, humanitarna, neprofitna udruga koja obavlja djelatnost od interesa za Republiku Hrvatsku, odnosno bavi se spašavanjem ljudi i životinja koji se nalaze na teško pristupačnim područjima, npr. na području planina, stijena, speleoloških objekata, rijeka, čak i urbanih prostora, kada je pri spašavanju potrebno primijeniti stručno znanje i opremu za spašavanje. HGSS se sastoji od manjih regionalnih cjelina: stanica koje ravnomjerno pokrivaju cijelo područje Republike Hrvatske (trenutačno su u sastavu HGSS-a 25 stanica).

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Nagrada Anton Štifanić – tvrtka, ustanova, udruga

ID Riva Tours GmbH turistička agencija

 

Turistička agencija ID Riva Tours iz Njemačke zaslužuje posebno priznanje za izniman doprinos u razvoju hrvatskog turizma, posebice kada govorimo o aktivnoj promidžbi Slavonije i Baranje. ID Riva Tours pionir je organiziranog dovođenja gostiju s njemačkog govornog područja i zastupljenosti Slavonije i Baranje u njihovim katalozima.

U posljednjih nekoliko godina cilj te turističke agencije, na čijem je ćelu doajen hrvatskog turizma Selimir Ognjenović, je podizanje razine turizma na kontinentu s posebnim naglaskom na Slavoniju i Baranju, i to na jednakom modelu kao što su sudjelovali u pokretanju i promociji turizma u unutrašnjosti Istre. Iskustva i znanja stečena u promociji i dovođenju turističkih grupa na Jadranskoj obali, trenutačno koriste u funkciji razvoja kontinentalnog turizma.

ID Riva Tours uspješno gradi destinaciju Slavonije i Baranje u inozemstvu - povezali su zainteresirane turističke aktere ne vodeći računa o administrativnim granicama, već o kvaliteti turističke ponude krajnjeg istoka Hrvatske. Iz toga razloga smatramo da je izuzetno važno da Godišnju nagradu „Anton Štifanić“ dobije upravo turistička agencija koja je prepoznala važnost razvoja kontinentalnog turizma i aktivno sudjeluje u kreiranju istoga. Posebice jer se ove godine Dani hrvatskog turizma održavaju u Slavoniji i Baranji, dijelom sigurno i zbog organiziranja slavonskog turističkog broda na prošlim Danima hrvatskog turizma kojima je ID Riva Tours bio glavni suorganizator.

Nagrada Anton Štifanić - pojedinac

Ivan Sabljić,

direktor regije hotela Valamar Collection Dubrovnik President i Valamar Lacroma Dubrovnik

Ukupne godine staža: 46 godina
Zanimanje: direktor regije (Hotel Valamar Collection Dubrovnik President i Valamar Lacroma Dubrovnik)
Puni naziv tvrtke ili ustanove u kojoj kandidat radi: Valamar Riviera d.d.


Ivan Sabljić je kao dijete ušao u svijet turizma završivši ugostiteljsko ugostiteljsku školu u Osijeku 1971 godine i do danas radi u Valamar Rivieri d.d. kao direktor regije. S 47 godina staža u turizmu, od čega punih 33 godine na poziciji direktora različitih elitnih hotela na dubrovačkom području ostavio je neizbrisiv trag na hrvatski turizam. Rukovoditeljski put ga je vodio od Dvorca Sorkočević u Dubrovačkoj Marini nakon toga direktor hotela Lapad ,direktora obnove legendarnog luksuznog hotela Excelsior i pozicije operativnog direktora u elitnom hotelu Argentina, pa do direktora jednog od najrenomiranijih dubrovačkih hotela, Dubrovnik Presidenta, pozicioniranja višestruko nagrađivanog najboljeg poslovnog hotela u Hrvatskoj i regiji, Valamar Lacrome te ponovnog povratka u vodeći hrvatski hotel Valamar Collection Dubrovnik President, najveće hrvatske hotelijerske kompanije Valamar Riviere. U svojem dugom stažu je stekao mnogobrojna domaća i inozemna pri znanja, te je vodio raznolike timove do postizanja izvrsnosti u svim aspektima hotelijerstva i ugostiteljstva. Gospodin Sabljić je jedan od osnivača Nacionalne Udruge hotelijera te Udruge Poslodavaca u Hotelijerstvu Hrvatske bio njezin potpredsjednik i Predsjednik u kojoj je svojim radom ,znanjem i angažmanom dao doprinos razvoju hotelijerstva. Obnašao je funkcije Predstavnika turističkog Sabora Hrvatske, člana predsjedništva Turističke Zajednice Grada Dubrovnika i još mnogo toga.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Nagrada za životno djelo

Frane Skoblar,

direktor i predsjednik Uprave turističkog poduzeća Turisthotel d.d.

Ukupne godine staža: 37 godina
Zanimanje: Direktor, Predsjednik Uprave
Puni naziv tvrtke ili ustanove u kojoj kandidat radi: Turisthotel d.d.

Frane Skoblar je simbol zadarskog turizma, osoba koja svojim uspješnim vođenjem poduzeća Turisthotel iz godine u godinu diže ljestvicu turističkog poslovanja i kvalitete. Ulaganje kroz podizanje kvalitete usluga do podizanja cijena, princip je kojega se "Turisthotel" drži uspješno već godinama, a to se najbolje vidi u resortu Zaton, perjanici ove tvrtke. Zaton, jedan od najboljih kampova u Hrvatskoj ali i Europi, pod palicom g. Skoblara ulaže u doživljaje i dodatnu ponudu posebno usmjerenu na obitelji s djecom. To osim tržišta prepoznaje i struka, pa tako se iz godine u godinu nižu priznanja prema anketama prestižnih udruženja i klubova (njemački ADAC, nizozemski ANWB i drugi), ali i brojna domaća priznanja jer djelatnici i objekti koje vodi g. Skoblar uvijek su na listama godišnjih nagrada.

Frane Skoblar karizmatičan je i osebujan, visokih standarda, te uvijek željan prenijeti suradnicima, a posebno onim mlađima, bogato iskustvo. Tako i svoj resor pomlađuje i daje šansu mladima koji cijeneći i učeći od ovog doajena turizma u Hrvatskoj, samo pospješuju radni kolektiv i uspjeh tvrtke. Jer Turisthotel je zadarska tvrtka u pretežnom je vlasništvu zaposlenih, a Frane Skoblar Zadranin koji svojim djelovanjem zadužio turizam Zadra i Zadarske županije.

 -----------------------------------------------

HGK

DMK PUTNIČKA AGENCIJA GODINE

Nominirani:

KATARINA LINE, OPATIJA

 

Katarina Line, vodeća agencija za krstarenja u Hrvatskoj, nudi tjedne garantirane polaske od travnja do sredine listopada iz najvećih turističkih gradova na obali Jadrana; Opatije, Splita i Dubrovnika, s flotom od više od 60 brodova podijeljenih u šest kategorija. Brodovi su uglavnom u obiteljskom vlasništvu što potiče malo poduzetništvo i obrtništvo, te su izgrađeni u hrvatskim brodogradilištima. Da bi gosti uživali u najboljim uvjetima tijekom svojih putovanja, brine se osobno vlasnica tvrtke koja vrlo često putuje tim brodovima i provjerava kvalitetu hrane i pića te odnos djelatnika prema gostima. Za sebe kaže da obožava svoj posao te da ga zapravo ga ni ne smatra poslom kao takvim, nego više hobijem koji neizmjerno voli. Uz takav pristuo nije samo njena obitelj sretna, nego i obitelji zaposlenika i partnera. Gospođa Katica Hauptfeld s pravom smatra kako nema bolje nagrade od toga.


GLOBTOUR EVENT, ZAGREB

Globtour Event je agencija koja je, uz posvećenost poslovnim putovanjima kroz ekskluzivno zastupništvo Carslon Wagonlite- najveće globalne kompanije za menadžment poslovnih putovanja , svojih zadnjih 20 godina posvetila razvoju turističkih programa koji su postali nezaobilaznim dijelom kongresne ponude i turističkih tura izvan glavne sezone (Kostimirani razgled grada, Kućni koncerti, Upalimo Gornji grad, Event express vlak i brojni drugi).


M-G EXPRESS, KANFANAR

Životna iskustva gospođe Marie Gracie Baćac, vlasnice, direktorice i jedine zaposlenice MG Express tvrtke koja ove godine slavi 25 godina, definirala su stavove koje izgrađuju tvrtku iz dana u dan u za nju najljepšem poslu, turizmu. Njen moto je: Putniče, Nek' ti mudrost osvjetljava puteve a srce ljepotom povede do istine kako je i rekao pjesnik Andro Vid Mihičić.

 

DMK PUTNIČKA AGENCIJA GODINE:

KATARINA LINE, OPATIJA

-----------------------------------------------------------------------------------------------

RESTORAN GODINE

Nominirani:

SPINNAKER, POREČ

 

U neposrednoj blizini starogradske jezgre Poreča, u sklopu Valamar Riviera Hotel & Residence, À la carte restaurant „ Spinnaker “ donosi Vam sklad moderne kuhinje i tradicionalnih okusa. O kvaliteti i prepoznatljivosti restorana dodatno govori činjenica da je prepoznat i uvršten u mnoge prestižne svjetske gastronomske vodiče, te proglašen kao jedan od najambicijoznijih restorana Istre. Kada udružite dva vrhunska chefa, od kojih je jedan iskusan i prizemljen, a drugi neukrotiv i kreativan, dobijete jedan od najboljih gourmet restorana suvremenog kulinarstva u čitavoj Istri. Tim ljudi na čelu s chefovima Ivanom Ergovićem i Goranom Hrastovčakom, čine ovaj restoran autentičnom gastronomskom oazom.

 

RESTORAN CLUB WALDINGER, OSIJEK

Restoran Club Waldinger dio je Hotela Waldinger koji se nalazi u centru Osijeka, a gostima nudi tradicionalna jela na moderan nacin.

ZINFANDEL'S RESTAURANT, ZAGREB

Prepoznatljiv po otmjenom ugođaju, fine dining ponudi, bezvremenskoj Oleander terasi te šarmantnoj usluzi, restoran Zinfandel's zagrebačkog hotela Esplanade predvodnik je gastronomskih trendova, a u svojem elegantnom ozračju gostima nudi kreativni spoj suvremene mediteranske kuhinje i inovativnih kulinarskih pristupa u osebujnoj interpretaciji chefice Ane Grgić.

 

RESTORAN GODINE:

SPINNAKER, POREČ

--------------------------------------------------------------------------------------------------

KAMP GODINE

 

Nominirani:

AMINESS MARAVEA CAMPING RESORT, NOVIGRAD

 

Friendly to nature, slogan je koji na najbolji način opisuje Aminess Maravea Camping Resort, smješten uz more, okružen prirodom u istarskom Novigradu, ovaj kamp idealno je mjesto za pravi obiteljski odmor te je ponosni nositelj prestižne ADAC Superplatz nagrade. U kampu će vas dočekati kao drage prijatelje i ugostiti na uređenim parcelama ili u udobnim Holiday homeovima. Vašu će djecu zabaviti razigranim animacijskim programima, a vama priuštiti slobodno vrijeme za sve vaše interese. Od centra Novigrada dijeli vas svega 10 minuta vožnje biciklom ili vlakićem, a od vodenog parka Istralandije 7 km. Aminess Maravea Camping Resort je pravo mjesto za odmor koje ispunjava želje čitave obitelji.

 

SOLARIS CAMPING RESORT, POREČ

Valamarovo naturističko kamping naselje s prostranim parcelama te mogućnošću smještaja u apartmanima i sobama nalazi se uz plažu usred šume hrasta crnike na prekrasnom poluotoku Lanterna nedaleko od Poreča i nudi potpunu privatnost i hotelsku udobnost koji će doprinijeti vrhunskom naturističkom odmoru.

 

CAMPING LAVANDA, OREBIĆ

Terasasti krajolik, prekrasan pogled na Korčulanski arhipelag, kristalno čisto more, dalmatinske kulinarske specijalitete, razlog su za odabir kampa Lavanda za nezaboravni odmor.

 

KAMP GODINE:

AMINESS MARAVEA CAMPING RESORT, NOVIGRAD

------------------------------------------------------------------------------------------------

MARINA GODINE

Nominirani:

OLIVE ISLAND MARINA, SUTOMIŠĆICA

 

Olive Island Marina je mala obiteljska marina smještena u mjestu Sutomišćica na otoku Ugljanu, u dubokoj i dobro zaštićenoj uvali. Novootvorena marina, klupskog tipa, posebnu pažnju posvećuje svojim gostima nudeći im niz dodatnih sadržaja. Gosti mogu uživati u druženju uz bazen, na sunčalištu, plaži, baru, terasi s pogledom prema pučini ili u igri s djecom na dječjem igralištu. Bogata gastronomska ponuda restorana Olive Garden uključuje autohtone dalmatinske specijalitete začinjene s idejama moderne kuhinje.


D-MARIN MARINA MANDALINA, ŠIBENIK

Marina D-Marin Mandalina jedina je marina u Hrvatskoj posebno projektirana za prihvat superjahti te je stalna nositeljica priznanja “5 Gold Anchor - TYHA” a gostima marine na raspolaganju su i luksuzni sadržaji hotela D-Resort Šibenik.


D-MARIN MARINA DALMACIJA, SUKOŠAN

Smještena u središtu hrvatske obale, D-Marin Dalmacija najveća je marina na Jadranu s ukupno 1.200 vezova te dodatnih 300 na kopnu, a brojni sadržaji i moderno dizajnirani prostori čine ju poželjnim odredištem brojnih nautičara.

 

MARINA GODINE:

OLIVE ISLAND MARINA, SUTOMIŠĆICA

--------------------------------------------------------------

HOTEL GODINE

 

VALAMAR COLLECTION GIRANDELLA RESORT, RABAC

 

Jedinstveni resort okružen borovom šumom koji se proteže niz najljepše rabačke plaže, nudi tri vrste smještaja te usluge i sadržaje za različite vrste odmora za obitelji, odmor za odrasle i premium odmor u vilama.
Valamar Collection Girandella Resort nositelj je prestižne nagrade ""World Travel Award“ kao vodeći resort u Hrvatskoj u 2017., 2018. i 2019. godini. Smješten u prelijepom Rapcu te nudi najvišu razinu usluga i sadržaja za obitelji i parove koji žele uživati u prvoklasnoj kvaliteti.

 

HOTEL VALAMAR LACROMA, DUBROVNIK

Jedan od najboljih dubrovačkih hotela i nositelj prestižne nagrade "World Travel Award" kao vodeći poslovni hotel u Hrvatskoj posljednjih šest godina za redom, s najvećim kongresnim kapacitetima u okolici, stručnim osobljem, nezaboravnim gastronomskim iskustvom i obiljem drugih aktivnosti, hotel Valamar Lacroma Dubrovnik postavlja visoke standarde u području održavanja kongresa, sastanaka, insentiva i događanja.

 

RADISSON BLU RESORT & SPA, SPLIT

Radisson Blu Resort & Spa, Split – hotel koji objedinjava ponudu za odmorišni i poslovni turizam te u jedinstvenom spoju luksuza, udobnosti i Mediterana, stvara nezaboravna iskustva za svoje vjerne posjetitelje.

 

HOTEL GODINE:

VALAMAR COLLECTION GIRANDELLA RESORT, RABAC

--------------------------------------------------------------------------------------------------