U novom desetljeću predviđa se porast potražnje za održivim putovanjima

Putnicima su u 2020. godini ljubimci na prvom mjestu

Izvor i foto: Booking.com

 Nedavno istraživanje Booking.com-a otkriva da sedam od deset (72%) vlasnika ljubimaca diljem svijeta (66% vlasnika ljubimaca iz Hrvatske) svoje ljubimce smatra punopravnim članovima obitelji, a više od pola (51%) priznaje da bi tijekom putovanja još više uživali kad bi mogli povesti svog ljubimca. Isto tvrdi i 45% putnika iz Hrvatske. U 2020. godini možemo očekivati da će se vlasnici ljubimaca diljem svijeta truditi staviti ih na prvo mjesto i povesti ih na putovanje kao članove obitelji. Nešto manje od pola (42%) vlasnika ljubimaca diljem svijeta, i 34% vlasnika ljubimaca iz Hrvatske, priznaje da bi u nadolazećoj godini odabrali odredište za putovanje na temelju toga mogu li svojeg ljubimca povesti sa sobom.

Kako bi se ispunila očekivanja putnika koji su u potrazi za savršenim smještajem za sebe i svog ljubimca, vlasnicima smještajnih objekata u kojima je dozvoljena i četveronožna pratnja sve je važnije da ponude što ugodniji ambijent. Polovica (50%) vlasnika ljubimaca diljem svijeta trenutačno smatra da postoji manjak jasnih i kvalitetnih informacija vezanih za putovanje s ljubimcima što misli i 41% vlasnika ljubimaca iz Hrvatske. Prema vlasnicima ljubimaca, top 5 sadržaja za nezaboravan odmor uključuje:

● Prostor na kojem ljubimci mogu trčati i igrati se – 39% globalnih putnika, 45% putnika iz Hrvatske
● Dostupnost veterinarske podrške – 31% globalnih putnika, 43% putnika iz Hrvatske
● Ugodan i topao ambijent – 26% globalnih putnika, 42% putnika iz Hrvatske
● Aktivnosti prilagođene ljubimcima – 21% globalnih putnika, 42% putnika iz Hrvatske
● Usluga čuvanja ljubimaca ili šetanje – 19% globalnih putnika, 19% putnika iz Hrvatske

Održiva putovanja

Ulaskom u 2020. godinu održiva putovanja bit će tema koja će sve više dobivati na važnosti. Prema istraživanju Booking.com-a putnici će u nadolazećoj godini više nego ikada razmišljati o tome da putuju održivo.
Više od jedne trećine (36%) putnika diljem svijeta, isto vrijedi i za 30% putnika iz Hrvatske, u narednoj godini planira odabrati destinaciju na kojoj ne samo da imaju priliku posjetiti neku predivnu lokaciju, već će njihov posjet pomoći lokalnoj zajednici i gospodarstvu koje se još uvijek oporavlja od ozbiljnih posljedica pa će tako posjetiti odredišta koja su prethodno pogođena prirodnom katastrofom.
Putnici će sudjelovati u ponovnom uspostavljanju turizma, čak i ako to znači da će morati podnijeti manje žrtve. Gotovo polovica (48%) putnika (46% putnika iz Hrvatske) kaže da bi bili spremni prihvatiti određene nedostatke kao što su dulje vrijeme putovanja ili zatvaranje turističkih atrakcija, ako bi to značilo da će time pomoći naporima ponovnog razvoja.

Turizam igra ključnu ulogu u podršci oporavku nekog odredišta i ključni je čimbenik gospodarskog rasta, zapošljavanja i razvoja. Odabir pravog trenutka iznimno je važan i putnici bi trebali pratiti savjete vlade vezane za putovanja (kako vlastite vlade, ali i vlade odredišta u koje namjeravaju otputovati) i planirati putovanje samo u vrijeme kad je to sigurno.
Ulaskom ne samo u novu godinu, već i u novo desetljeće, održiva putovanja postaju više normom nego samo izborom pa tako putnici mogu dati svoj doprinos, gdje god se nalazili. Prema mišljenju putnika neki od načina da se smanji negativan utjecaj na okoliš uključuju:

● Kreiranje rasporeda kojim se izbjegavaju najveće turističke zamke – 62% globalnih putnika, 56% putnika iz Hrvatske
● Poznavanje najboljih mjesta za traženje smještaja izvan centra grada – 60% globalnih putnika, 60% putnika iz Hrvatske
● Traženje manje poznatih atrakcija kako bi se izbjegla gužva – 59% globalnih putnika, 61% putnika iz Hrvatske
● Zamjena izvornog odredišta za manje poznatu alternativu u istoj zemlji – 51% globalnih putnika, 48% putnika iz Hrvatske

Ekološki prihvatljiv smještaj i dalje je važan dio održivih putovanja, pri čemu više od pola (56%) globalnih putnika i čak 54% putnika iz Hrvatske smatra da je važno da prilikom putovanja razmisle o održivim opcijama smještaja. Booking.com olakšava svima da otkriju svijet i nudi više od 29 milijuna smještajnih jedinica u više od 153.000 odredišta, što putnicima daje mogućnost da izaberu jedinstvene smještajne objekte u odredištima koja se nalaze izvan utabanih turističkih staza.
Za detaljnije informacije o trendovima putovanja na Booking.com-u u 2020. godini, posjetite http://TravelPredictions2020.com.