Partnerstvo Airbnb-a s VisitBritain / VisitEngland

VisitBritain / VisitEngland ulažu 500.000 funti uz pomoć peer-to-peer short web stranice Airbnb za promicanje lokalnog turizma.

Izvor: Turizmoteka              Foto: VisitBritain

Partnerstvo s Airbnb-om financirat će se s tvrtkama i odredištima kako bi se promovirali obilasci, jednodnevni izleti i jedinstvena događanja koja mali poduzetnici nude domaćim i stranim posjetiteljima.
Britanska nacionalna turistička agencija priopćila je kako će ta suradnja proširiti spektar dostupnih iskustava i povećati rast posjetitelja, generirajući dodatnih 83.000 noćenja.

Na platformi Airbnb nalazit će se ture i edukativne radionice koje vode lokalni stručnjaci, kao i posjeta 'skrivenim' jazz klubovima i trekkinga s lamama.
Partneri u ovoj suradnji Vist Britain s Airbnb –om su i turističke organizacije Škotske i Walesa kako bi promovirale lokalna iskustva, kao što je prelazak Tarmachan Ridgea u Škotskoj do kajaka na obali Pembrokeshire u Walesu.

Direktorica tvrtke VisitBritain, Carol Dray, izjavila je: "Naša suradnja s Airbnbom uvelike povećava naš marketinški doseg i povećava opseg i dubinu turističkih iskustava koji se mogu rezervirati na lokalnoj razini, dajući ljudima više izbora. Zagovornici smo putovanja temeljenog na iskustvu u Velikoj Britaniji sada i u budućnosti, koje će koristiti lokalnim tvrtkama i poticati gospodarstvo. "
Jedan od ciljeva je da više mladih Britanaca krene na kratke izlete u svojoj domovini, jer oko pola rezervacija u Velikoj Britaniji, na platformi Airbnb-a, rade mladi od 18 do 34 godine, koji su ujedno i cilj domaćih kampanja VisitEnglanda .

Kampanja ohrabruje mlade Britance da uzmu "microgap", pauzu koja se obično uzima tijekom godine. U 2016. godini osobe od 16 do 34 godine u Velikoj Britaniji su ostvarile gotovo 1,4 milijuna manje odmora nego prije deset godina.
Kreativni sadržaj koji potiče mlade Britance da se uključe u lokalna iskustva razvija se u skladu s kampanjom #MyMicroGap , VisitEngland-a koja će se provoditi od ovog mjeseca preko internetskih kanala Airbnb-a i VisitEngland-a.

Tijekom ožujka i travnja provode se brojne besplatne radionice koje vode za edukaciju lokalnih turističkih tvrtki, poduzetnike i dobrotvorne organizacije.
To će omogućiti potencijalnim domaćinima da saznaju više o prodaji preko Airbnb-a, o dizajniranju inovativnog iskustva za posjetitelje, kao i o tome kako potaknuti angažman na platformi kroz vizualne i sadržajne sadržaje. Datumi radionice bit će dostupni u narednim tjednima na web-stranici visitbritain.org.