"Heritage Travel"

Airbnb lansira novu marketinšku akciju s tvrtkom za genetiku 23andMe

 

Izvor: Turizmoteka           Foto: press.airbnb.com

U društvenim medijima nedavno je napravljen promotivni video tražilice za putovanja Momondo , u kojoj ljudi potpuno različitog podrijetla i boje kože mogu napraviti genetski test, a zatim saznati odakle su došli njihovi preci. Mora se reći da su takvi DNK testovi, koji daju informacije o vlastitim precima, neko vrijeme bili na velikoj potražnji.

Airbnb, inovativna tražilica za smještaj, nije želio ostati po strani. Ta kalifornijska tvrtka ne samo da se sve više okreće prema hotelskoj industriji ili poslovnim putovanjima, već sada proširuje svoj interes za "genealoško putovanje" ili, da upotrijebimo novo definirani engleski pojam "Heritage Travel". Airbnb je ušao u suradnju s tvrtkom 23andMe: Ta tvrtka nudi DNK testiranje kod kuće. Čitava stvar nije jako komplicirana i nakon kratkog vremena dobivate pregled odakle dolaze vaši preci. Airbnb sada to nudi svojim klijentima i pomaže im da saznaju u koju zemlju moraju otputovati u potrazi za svojim precima. Naravno, Airbnb ima za njih odgovarajući smještaj.

Naravno postoje sumnje u točnost podataka koje se temelje na takvom DNK testiranju. Štoviše, to se ne nudi u svim zemljama, pogotovo jer neke zemlje imaju nešto restriktivnija pravila u vezi s DNK testiranjem. U SAD-u potraga za vlastitim porijeklom je u trendu, a Airbnb to koristi. I "Lonely Planet" tvrdi da će "Heritage Travel" biti veliki trend u 2019. godine. Mora se priznati to je originalan način odabira sljedećeg odredišta za putovanje.