U turizmu je gost uvijek na prvom mjestu

Izvor i foto. Privredni.hr

Autor: Jozo Vrdoljak

U turizmu se marketinški koncepti isprepliću na posebno složen način. Valamar Rivieri, najveća hrvatska turistička tvrtka, smatra da marketing u svom punom smislu, osim prodaje, uključuje i promociju, cijene i, u konačnici, ili najvažniji dio - definiranje i razvoj proizvoda. „Za komercijalni uspjeh turističkog proizvoda ključno je pažljivo upravljanje marketinškim miksom i pažnja na svaki detalj. U tom smislu odnos promocije, prodaje i cijena je specifičan, jer se u većini hotelskih kompanija taj proces odvija unutar jedne organizacijske jedinice. To je slučaj i u Valamaru u odjelu marketinga i prodaje, koji je odgovoran za stvaranje kvalitetne komunikacijske platforme definiranjem strategije branda koju upotpunjava upravljanje prodajom i prihodima sa svojim specifičnim funkcijama. "

Oni ističu da je najvažniji marketinški alat jučer, danas, a tako će biti i sutra, stavljajući kupca u središte pažnje. Prodaja putem strateških partnerstava, poput onih s TUI, DER Touristik ili Travel Europe, uključuje usku suradnju s partnerima. "Osobni kontakt, izgradnja povjerenja i vjerodostojnost u svakom dijelu poslovnog odnosa izuzetno su važni. Prihodili smo čak 44,54 posto prihoda kroz kanale izravne prodaje u 2018. godini “, rekao je Valamar. Prepoznavanje na turističkom tržištu kombinacija je niza čimbenika, od kojih su najvažniji kvaliteta i atraktivnost destinacije i pozicioniranje turističkih proizvoda koristeći posebne, jedinstvene čimbenike. „Brendiranje ovdje igra vrlo važnu ulogu. Pored toga, turizam i njegov rast usko su povezani s razvojem tehnoloških rješenja koja omogućuju globalni domet turističkih tvrtki. Ovladavanje i uspješno upravljanje i kontinuirano nadgledanje najmodernijih tehnologija značajno poboljšavaju konkurentnost tvrtke, zbog čega je, između ostalog, digitalizacija jedna od Valamarinih šest strateških inicijativa ”, ističu.

Dodali su da je jedan od ključnih trendova u oblikovanju budućnosti turizma činjenica da su iskustva u središtu, a sve naprednije tehnologije omogućuju integraciju internetskih i internetskih iskustava u procesu kupovine i u potrošnji dobara i usluga. Podaci su danas pokretačka snaga gospodarstva. "Oni pružaju trenutačnu personalizaciju i neposrednu povezanost te postaju inspiracija za nove aplikacije i nove strategije i poslovne planove. Komunikacijski kanali turističkog sektora također su prilagođeni tome ", objasnila je Valamar Riviera, dodavši da je važno jasno povezati određene programe potpisa Valamar-a s vrijednostima marke Valamar, što kupca uvijek postavlja na najvažnije mjesto.