TUI o razvoju i budućnosti

Grupa se transformira od organizatora putovanja u investitora i developera


Izvor : Turizmoteka Foto: TUI

Zahvaljujući strateškoj transformaciji iz tradicionalnog turoperatora i trgovca u razvojnog investitora, investitora i operatera hotelskih i turističkih tvrtki započetih 2014. godine, TUI-jevo poslovanje donosi znatno veće marže i manje je sezonsko, smanjujući svoju ovisnost o ljetnim mjesecima. Prihodi se ravnomjernije generiraju tijekom cijele godine.

Segmenti TUI-jevih hotela i odmarališta, krstarenja i poslovanje u destinacijama sada čine 70 posto temeljne EBITA-e Grupe. Transformacija se nastavlja, budući da će budući rast biti ostvaren daljnjim ulaganjima u hotele i brodove za kružna putovanja, ali i kroz digitalizaciju.

Širenje globalne One CRM (Customer Relationship Management) platforme i korištenje najmodernijih tehnologija omogućuju TUI-u pružanje boljih i prilagođenijih ponuda svojim klijentima.
Kako bi ubrzao transformaciju, TUI je također uložio u širenje svog segmenta TUI Destination Experiences koji pruža usluge i aktivnosti u destinacijama. Španjolska podružnica TUI-a povećala je svoju djelatnost na 49 zemalja širom svijeta.
Štoviše, zahvaljujući akviziciji talijanske tehnološke tvrtke Musement, TUI Grupa sada ima vrlo atraktivnu platformu koja donosi aktivnosti, izlete i usluge u destinacijama prilagođene gostima i njihovim željama.

TUI je također počeo koristiti tehnologiju blockchain za upravljanje vlastitim kapacitetom hotela kako bi postigao optimalnu popunjenost i poboljšao profitabilnost kroz vlastiti sustav upravljanja prinosom. Suvremeni IT, Umjetna inteligencija i algoritmi pomoći će u daljnjem povećanju operativnog rezultata Grupe u budućnosti.


“ To nam omogućuje da se jasno razlikujemo od konkurencije. S više od 20 milijuna korisnika, korištenjem suvremenih IT i inteligentnih korisničkih sustava, imamo značajan potencijal za nove poslove, promet i zaradu. Nastavit ćemo uspješnu transformaciju: Sljedeći korak je pretvaranje TUI –a u digitalnu i platformsku organizaciju. “ rekao je predsjednik TUI-a Joussen, Za financijsku godinu 2019., Izvršni odbor TUI-a očekuje da će ostvariti rast temeljne zarade od najmanje 10 posto u izazovnom tržišnom okruženju.
Globalna odgovornost za održivu ekonomsku, ekološku i društvenu aktivnost ključna je značajka naše korporativne kulture. Zaklada TUI Care osnovana je 2015. godine i podupire pozitivne učinke turizma, učenja i obrazovanja te jačanje ekoloških i socijalnih standarda. Ona doprinosi razvoju turističkih destinacija. Danas je TUI Care Foundation aktivna u više od 20 zemalja svijeta i pokreće projekte koji stvaraju mogućnosti za sljedeću generaciju.