RoomRaccoon: Hotelijeri i iznajmljivači su prepoznali naš softver jer im olakšava posao i štedi vrijeme

Izvor i foto: Turizmoteka/roomraccoon.hr

RoomRaccoon, sveobuhvatni i najkompletniji softver za upravljanje hotelima stigao je na hrvatsko tržište, a već ga koristi više od 20 hotela i ostalih turističkih objekata. Automatska sinkronizacija svih rezervacija, povezanost s više od stotinu kanala kao što su Airbnb, Booking, Expedia i ostali, izrada računa uz samo jedan klik te prijava na eVisitor samo su neke od mogućnosti koje nudi ovaj nagrađivani softver, kreiran u Nizozemskoj.

Kako kaže Branimir Lažeta, regionalni predstavnik za Hrvatsku, iznajmljivači i hotelijeri su prepoznali RoomRaccoon te su prvi dojmovi izrazito pozitivni.

- Sezona je počela, tako da korisnici svakodnevno osjećaju prednosti rada u sveobuhvatnom sustavu, a prvenstveno se to vidi na velikoj uštedi vremena. Zadnjih mjesec dana smo imali promociju koju su hotelijeri uvelike prepoznali te upravo postavljamo sustav za novih korisnike, kazao je Branimir Lažeta.

Ova sezona bi prema trenutnim rezultatima mogla prestići rekordnu 2019. godinu, a to se vidi i po broju novih korisnika usluga RoomRaccoona.

- Od početka 2022. godine smo dogovorili suradnju s više desetaka hotela diljem Hrvatske i vidimo pripremljenost hotelijera na rast potražnje, ali i razumijevanja novih trendova u turizmu. Imamo i veliku potražnju za našom uslugom online prijave gostiju prije samog dolaska u smještaj kao i povećanja online kartičnog plaćanja. Ova rješenja također dodatna rasterećuju zaposlenike na recepcijama što je od posebne važnosti zbog nedostatka radne snage, kazao je Branimir Lažeta.

Kako kažu u RoomRaccoonu, u svakodnevnom su kontaktu s korisnicima, a uspoređujući prvu polovicu godine s rekordnom 2019. godinom, u velikoj većini slučajeva se radi o novim rekordima te se očekuje sličan trend i u narednom periodu.

Kako bi hotelijerima dodatno olakšali upravljanje procesima, RoomRaccoon je predstavio dodatak aplikaciji, RaccoonHousekeeping.

- Pomoću ove aplikacije odgovaramo na svakodnevne potrebe u hotelijerstvu gdje se puno efikasnije i jednostavnije upravlja sa zaposlenicima. Hotelijeri mogu organizirati i dodijeliti zadatke u stvarnom vremenu, pratiti statuse po sobama te vremenski rok grupnih i individualnih zadataka, a sve uz mobilni prikaz, kazao je Branimir Lažeta.

Cijeli sustav je baziran na cloud tehnologiji, a hotelijeri mogu upravljati svojim timom gdje god se nalazili te više nije potrebno nekoliko poziva kako bi se provjerilo je li soba spremna za ponovno izdavanje. Hotelijeri također mogu uštedjeti vrijeme zakazivanjem pametnih zadataka koji će automatski dodijeliti zadatke čišćenja i održavanja na dnevnoj, tjednoj, mjesečnoj ili sezonskoj bazi.

RoomRaccoon je osim Hrvatske duži period prisutan u Španjolskoj i Italiji gdje imaju više stotina korisnika. Globalna očekivanja o nadolazećoj sezoni su pozitivna, a budući da promjena sustava u hotelima zna biti stresan period, glavni cilj RoomRaccoona je svakodnevno i pravovremeno pomaganje postojećim korisnicima s izazovima koji ih snađu. Povratne informacije s terena i zadovoljstvo postojećih korisnika su uvjet za rast i uspjeh na novom tržištu, a već su dogovorili desetak novih suradnji s hotelima koji će prijeći na RoomRaccoon sustav završetkom sezone.

Svi koji žele, mogu potpuno besplatno izraditi korisnički račun na web stranici https://roomraccoon.hr/ i uvjeriti se u prednosti ovog cloud servera.