Punim jedrima u sezonu

ID RIVA München -specijalista za Hrvatsku

Izvor: Turizmoteka Foto: ID RIVA

I za sezonu 2017. ID RIVA iz Münchena, specijalista za Hrvatsku, pripremila je bogatu ponudu za boravak, odmor i ljetovanje u Hrvatskoj. Ponuda za putovanje u Hrvatsku predstavljena je na čak 1.088 stranica u 7 tiskanih brošura. Prva ID Rivina brošura je izašla na tržište već početkom srpnja, i to B2B ponuda grupnih putovanja, prije svega namijenjena autobusnim tvrtkama.

 

U kolovozu je izašao poznat i prepoznatljiv njihov program krstarenja po Jadranu u čemu ID Riva igra važnu ulogu u našoj nautičkoj ponudi. Program krstarenja Jadranom tiskan je, kao i obično na njemačkom jeziku, ali od iduće godine prvi puta rivina flota predstavlja se u tiskanoj brošuri i na engleskom.

U rujnu je objavljena brošura s velikom ponudom vila, kuća za odmor i apartmana u privatnim kućama, ali i posebnu brošuru za sve popularnije mobilne kućice u kampovima. ID RIVA objavila je i specijalnu brošuru isključivo za putovanja za bicikliste i aktivni odmor.

Za 2017. godinu tiskana je i njihova „glavna“ brošura koja na 366 stranica predstavlja ponudu hrvatskih hotela i turističkih naselja, te skraćeni sažetak ostale ponude koju nudi ID RIVA. Ta brošura je već upućena u široku distribuciju putničkim agencijama i domaćinstvima u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj.

Zaključno, ID RIVA u svojih sedam brošura nudi jednu od najvećih i sigurno najobuhvatnijih ponuda za putovanje i boravak u Hrvatsku. U njihovim brošurama se nalazi ponuda za 221 hotel i turističko naselje, 117 vila i kuća za odmor, 72 privatnih kuća s apartmanima, mobilne kućice u 45 kampova, te 28 brodova na 24 različite rute po Jadranu.

Nudi se dakle, 500 „objekata“, ali i još 106 mogućih kombinacija broda i rute/mjesta koje putnici koji dođu u Hrvatsku zahvaljujući ID RIVI posjete vozeći se brodovima koji voze pod zastavom ID RIVE. Zanimljivo je, da je samo za grupna putovanja pripremljeno 63 različita programa, od traženja uskrsnih jaja, preko lova na tartufe u Istri i berbe mandarina u delti Neretve, do berbe grožđa ili maslina ili pak, do putovanja kroz hrvatske nacionalne parkove.

Prodaja za sezonu 2017. je , kao što rekosmo odavno počela, naravno prije svega preko raznih internetskih portala, bilo za potrošače ili za putničke agencije. Prvi pokazatelji su optimistični i pokazuju veliko zanimanje za putovanja u 2017. u Hrvatsku.