Nova knjiga: Creating and Managing Experiences in Cultural Tourism

Urednici: Daniela Angelina Jelinčić i Yoel Mansfeld

Izvor i foto: daniela@irmo.hr

Kakve veze imaju vaše misli s onime što doživljavate? Kako vaš mozak doživljava zvuk? Zašto se miris najdulje pamti? Kakav je odnos stvarnosti i percepcije i je li stvaranje kulturno-turističkih doživljaja manipulacija stvarnosti? Što je sinestezija? Zašto su emocije ključne u pamćenju doživljaja? Što mislimo pod time kad kažemo da su turistički doživljaji evolucijski pomak? Postoje li konkretni alati za kreiranje kulturno-turističkih doživljaja i može li se to naučiti? Kakva je uloga sudioničkog, strateškog i marketinškog planiranja u krajnjem ishodu doživljaja? Može li storytelling uistinu utjecati na percepciju kulturno-turističke atrakcije?

Odgovore na ta pitanja daje glavna protagonistica ove knjige, Kultura. Aktivna žena koja se koristi glazbom, filmom, arhitekturom, tekstom, bojama, mirisima, okusima… kao alatima koji pokreću emocije. Kad vas takne, pokreću se tjelesne tekućine; nadbubrežne žlijezde počinju proizvoditi hormone; različiti dijelovi mozga pojačavaju svoj električni napon ispuštajući kemijske reakcije u živcima; slezena i žlijezde šalju poruke našem imunološkom sustavu da učine potrebne modifikacije; kreće proizvodnja gastro-intestinalnih tekućina; jetra procesira neke nove enzime; otkucaji srca se povećavaju; pluća mijenjaju volumen, a krv počinje brže teći žilama… Počinjemo OSJEĆATI… Gđica Kultura se zaljubljuje u Turizam. On je njena potpuna suprotnost, opušteni frajer koji se voli odmarati.

No, privlačnost među njima je fatalna; on, kao bonvivan, odmaranje voli uz dobru kapljicu i kreativnu kuhinju, dobru glazbu, na mjestima ikoničke arhitekture i dizajna, a ona sve to ima. Njena hiperaktivnost, s druge strane, u njemu nalazi mir. Pogađate, krenuli su na put oko svijeta i posjetili Češku, Dansku, Filipine, Finsku, Grčku, Hrvatsku, Indiju, Iran, Irsku, Italiju, Kanadu, Koreju, Latviju, Mađarsku, Nizozemsku, Norvešku, Portugal, Rumunjsku, SAD, Sloveniju, Srbiju, Španjolsku, Ujedinjeno Kraljevstvo… Kako im je tamo bilo, koga su sreli, s kim su se družili i kakve doživljaje iskusili saznajte u ovoj knjizi…

Što možete očekivati? Teorijske i praktične temelje ekonomije doživljaja primijenjene u održivom kulturnom turizmu. To podrazumijeva široki raspon tema u području kulturne baštine, kreativnih industrija i suvremene kulture. Prominentni urednici i autori nude vam osnovna znanja stvaranja doživljaja uz inspirativne i inovativne primjere. Otkrijete što je Joseph B. Pine II, kao autor Predgovora mislio kad je napisao da je ovo knjiga o vremenu. Stoga vam želimo sretan put i doživljaje koje ćete pamtiti čitajući ovaj tekst!

Iskoristite priliku za 20% popusta s promotivnim kodom iz letka na početku teksta. Narudžbe: https://www.worldscientific.com/worldscibooks/10.1142/10809