Njemačka: DER Touristik započinje Super-ljeto 2019

Grčka će i iduće biti jedno od najpopularnijih odredišta nadolazeće 2019.

Izvor: Turizmoteka                Foto: obs/DER Touristik

DER Touristik Deutschland dobro je pripremljen za naredno ljeto. Oslanja se na proširene zrakoplovne veze i povećanu ponudu hotela u najpopularnijim odredištima s najboljom vrijednošću za novac. „Veliki i stabilna opskrba za jednu posebnu cijenu, nudimo našim gostima ovog ljeta”, kaže René Herzog, predsjednik Uprave DER Touristik Srednje Europe, na konferenciji za novinare predstaviti Sommer¬programme 2019 Operater Dertour, njegova, Jahn Reisen, Meierov svjetski putovanje i ADAC Travel u Kölnu. U pogledu cijene, gosti imaju koristi od tečaja i kupovnih prednosti generiranih pet brandova turneje tvrtke DER Touristik Deutschland.

Važan čimbenik uspjeha za turističku industriju u stabilne zračne linije. S obzirom na turbulentnu situaciju letova ljeti u 2018. godini, predsjednik Uprave DER Touristik za Srednju Europu René Herzog zagovara veće prepreke za nove igrače: "Pristup tržištu je previše jednostavan za nove prijevoznike. Zračni prijevoznici bi trebali prodati onoliko letova koliko mogu izvršiti.“

Za nadolazeću ljetnu sezonu Der Touristik očekuje stabilno i pozitivno ozračje . Trendove za rezervacije pokazuju da će i iduće godine za njih Španjolska biti vodeća destinacija, ali dobru potražnju već ove godine imaju i odredišta u Turskoj, Grčkoj, Egiptu i Tunisu .

Mallorca ostaje omiljeno odredište Nijemaca

Jedna od najpopularnijih destinacija ostaje i dalje Mallorca unatoč povratku na tržište atraktivnih destinacija kao Turske, Egipta i Tunisa. Otok Mallorca daje raznolikost, različite dnevne mogućnosti putovanja iz cijele Njemačke i diferenciranu hotelsku ponudu za različite ciljne skupine i proračune za godišnji odmor. DER Touristik je zastupljen u Mallorci s pet hotela marki Cooee, Club Calimera i Primasol. Za ljeto 2019. godine preuzet će brojne ekskluzivne kuće i dvanaest novih hotela.

Grčka: Očekuje je opet rekordna godina

Grčka će, za DER Touristik, biti sljedećeg ljeta na drugom mjestu po potražnji. "2019. bit će godina Grčke", predviđa René Herzog. „To osigurava vrhunska turistička infrastruktura s širokom i diferenciranom ponudom, visokim hotelskim standardima, lako dostupnim, raznolikom ponudom aktivnosti u slobodno vrijeme i kulturnim blagom, ali ipak pristupačnim cijenama. Bezbrižna gostoljubivost Grka, njihova ukusna jela, lijepe plaže i drevni spomenici na pragu, sve to čini Grčku biserom", kaže Herzog. Tamo DER Touristik ima 14 hotela marki Lti, Club Calimera, Cooee i Primasol. Uz brojne obiteljske hotele, tu su i brojni hoteli (43) za odrasle. To je više od 15 posto njihovih 282 hotela za odrasle samo u svijetu. Značajno proširen broj letova gotovo iz svih njemačkih zračnih luka - posebno za Heraklion, Rodos, Kos i Krf - i uključivanje otoka Samos u svom programu, čini jaki DER Touristik portfelj u Grčkoj narednog ljeta.

Tunis se i dalje oporavlja

Tunis će biti osobito zanimljiv za parove i obitelji s obzirom na posebno atraktivnoj razini cijena koja je znatno ispod onih kod ostalih mediteranskih destinacija. "Tuniski hotelijeri ulažu u svoju turističku infrastrukturu, posebice za privlačenje obitelji", objašnjava René Herzog. S velikim rasponom letova prema Monastiru, Enfidhi i Djerbi, DER Touristik podržava pozitivan razvoj te destinacije, gdje već godinama ima široku bazu. Dva nova hotela DER Touristik otvaraju se za ljeto 2019. godine: jedan hotel Cooee na Djerbi i jedan u Hammametu.

Turska i Egipat nastavljaju rast

Odredišta u povratku, Turska i Egipat također očekuju visoku stopu rasta za naredno ljeto. DER Touristik povećao je broj kreveta i broj letove za Antaliju i na Marsa Alam i Hurghadu. Široka ponuda organizatora DER Touristik uključuje osam njihovih hotela u Turskoj i šest u Egiptu.

Albanija: Nepoznato odredište -plaže s potencijalom

Ambiciozna turistička destinacija je, smatraju u DER Touristik, Albanija. Albanija privlači s visokim hotelskim standardom, prekrasnim plažama i vrhunskim omjerom cijene i performansi. DER Touristik širi svoju postojeću ponudu na sjeveru za ljeto 2019. godine, a sada nudi i Sarandu na jugu zemlje. Prvi put ljeti, Dertour i ITS će rezervirati obilazak Albanije. Njihova hotelska ponuda raste za gotovo trećinu ( 15 hotela).

Proširenje portfelja na sjeveru Dominikanske Republike

Na dugim letovima, DER Touristik širi svoje tržišno vodstvo na sjeveru Dominikanske Republike. Postavili su nove letove, dva za Puerto Platu i jedinu izravnu vezu iz Njemačke za Samaná. Uz razvijenu hotelsku ponudu, dva hotela Cooee i nekoliko ekskluzivnih kuća, ta regija ima veliku važnost u portfelju DER Touristik.

SAD s jačom potražnjom i niskim cijenama

U Sjevernoj Americi DER Touristik očekuje nešto slabije zanimanje za Kanadu. S druge strane, očekuju da će rasti potražnja za Sjedinjene Države. To pokazuju prve rezervacije. Zahvaljujući posebno dobro izračunanom tečaju, DER Touristik nudi povoljne američke cijene za naredno ljeto. Programi za cijelu Sjevernu Ameriku proširuju se novim izletima, ekskurzijama i hotelima. Prošireni su i paketi na Bahamima.

Afrika: pad cijena na jugu, proširenje programa na istoku

Vrlo atraktivne cijene nudi DER Touristik za ljeto 2019. u južnoj Africi: Deset posto jeftinije moći će se putovati u Namibiju i Južnu Afriku s DER Touristik-om, koji je tržišni lider u tim odredištima. Njihova ponuda u regiji proširena je aktualnim godišnjim programima koji vrijede do listopada 2019. Osim toga, ukupno 150 hotela u Južnoj Africi već je rezervirano za božićne i novogodišnje blagdane. U istočnoj Africi, DER Touristik se oslanja na Keniju. U ljeto 2019, pokreće u Keniji dva nova safari ture i proširuje se ponuda hotela. Osim toga, DER Touristik opet stavlja Malindi regiju u program kod svojih Dertour-a, Jahn Reisen-a i Meiers Weltreisen-a .
Jeftinije cijene u Tajlandu, Indijskom oceanu i Kataru

Idućeg ljeta, putovanje s organizatorima DER Touristik-a u Tajland, osobito Phuket, Khao Lak i Krabi, bit će jeftiniji nego prošle godine. Turisti će također putovati s DER Touristik-om u destinacije na Indijskom oceanu jeftinije. Cijene za Maldive padaju za prosječno pet posto. Za Mauricijus, atraktivne turističke cijene i dalje su stabilne. Značajno smanjenje cijena nudi DER Touristik za Katar. Cijene za tu arapsku zemlju smanjile su se za 15 do 20 posto.