Može li poslovni turizam izliječiti naš najveći bol - sezonalnost?

Izvor i foto: Privredni.hr/Pixabay

Autor: Krešimir Sočković

Poslovni turizam postaje sve zanimljiviji lokalnoj profesiji jer liječi našu najveću bol - sezonalnost, zbog čega je Hrvatska gospodarska komora osnovala Udruženje za poslovni turizam koji želi razviti i ojačati kongresni i poslovni turizam.

Jasmina Bilac, vlasnica putničke agencije ProConventa, izabrana je za predsjednicu novoosnovanog sindikata poslovnog turizma CBC-a, a zamijenit će ga Pavle Marković iz Ban Toursa.

"Moramo izuzetno dobro raditi na rješavanju problema koji ih muče, ali i educirati profesionalce kako bi zajedno podigli standarde naše profesije. Želja nam je biti što prepoznatljiviji u svijetu, ne samo kao odredište sunca i mora, već i zbog kvalitetne ponude kongresa. Naš prioritet je promicanje obrazovanja, a veliki naglasak stavit ćemo na suradnju s drugim institucijama kao što su nadležno ministarstvo, Hrvatska turistička zajednica i naše Udruženje profesionalaca u kongresnom turizmu. gdje se sve to može kombinirati u zajednički napor da nam svima bude bolje ", rekla je Jasmina Bilac.

Pomoćnik ministra turizma Robert Pende kaže da se od poslovnih sastanaka može puno očekivati, u skladu sa Strategijom razvoja turizma 2020. godine. "Tržišni trendovi ukazuju na globalno stabilan rast poslovnog turizma, što se odražava i na ono što mi u Hrvatskoj možemo učiniti. I dalje smo prepoznati kao atraktivno i poželjno odredište, a poslovni sastanci u idealnom slučaju mogu produžiti sezonu, bolje iskoristiti hotelske sadržaje. Ne smijemo zanemariti priliku generiranja novih potreba za godišnjim odmorom pretvaranjem poslovnih gostiju.Imamo dobre hotele, čak i kongresne centre i prometnice, ali još uvijek nam je izazov izvansezonska ponuda takvih poslovnih gostiju.

Šefica Odjela Kongresa CNT-a Karla Brnobić Vojvodic najavila je dobru suradnju s novoformiranom Zajednicom. "Od svog osnutka CNTB sustavno podržava kongresni turizam, a posljednjih godina intenzivno ulažemo u ovaj segment poslovanja. U sljedećoj godini radit ćemo na sudjelovanju na svjetskim kongresima, organiziranju radionica i prezentacija stranim kupcima, putovanjima i marketinškim aktivnostima. Naš kongresni odjel ponovno je osnovan 2018. i od tada intenzivno radimo na ciljanim aktivnostima. ključni preduvjet da postanete destinacija koja nije isključiva za male i srednje kongrese, "