trivago otkriva gdje će Hrvati putovati za Božićne i novogodišnje praznike

Zagreb je Hrvatima prvi izbor

Izvor i foto: trivago

 Božićno vrijeme i Nova godina sve su bliže, a Hrvati i ove godine rado provode svoj zimski odmor na putu. Svjetski pretraživač hotelskog smještaja www.trivago.hr u nastavku otkriva 10 najtraženijih destinacija u vrijeme Božića i Nove godine za hrvatske građane.

Zagreb je prvi izbor mnogih Hrvata kada je riječ o putovanjima u zimskom periodu. Sve popularniji i bogatiji adventski program, te raznolika ponuda dočeka Nove godine čine Zagreb najpoželjnijom destinacijom ove godine.

No, Božićne blagdane Hrvati vole provoditi i na udaljenijim destinacijama kao što su New York, Tenerife, Istanbul, London, Rim ili Amsterdam, a na listi najpoželjnijih destinacija ove se godine još nalaze i standardno popularne europske destinacije – Beč, Budimpešta i Prag. New York predvodi listu po visini prosječnih cijena dvokrevetnih soba koje se kreću oko 250 €. Udaljenije destinacije u top 10 nose sa sobom i više cijene, dok je tu Istanbul izuzetak uz najnižu prosječnu cijenu dvokrevetne sobe od 67 €, te je tako čak jeftiniji i od prosječnih cijena smještaja u Zagrebu.

Dubrovnik i Zagreb, su za Hrvate jedina dva hrvatska grada u top 10, a među ostalim najpretraživanijim gradovima nalaze se europske prijestolnice Amsterdam, Pariz, Prag i Beč gdje se prosječne cijene standardnih dvokrevetnih soba tada kreću u rasponu od 170-220 €. Najpovoljniji gradovi s top 10 liste uz Zagreb su gradovi "susjedi" - Sarajevo, Budva i Beograd gdje su prosječne cijene smještaja ipak nešto niže i kreću se od 70-90 €.

Općenito, najpretraživaniji grad za proslavu Nove godine u svijetu prema trivago podacima ove godine bio je London, a slijede ga New York, Pariz, Dubai i Prag.

Ivana Begić, voditeljica razvoja tržišta u Hrvatskoj kaže: „S obzirom na sve poslovne i obiteljske obaveze, često ponestaje vremena za pomno planiranje putovanja. trivago upravo tu uskače i omogućava brzo i lako pretraživanje recenzija, dostupnih cijena i karakteristika smještaja hotela, ali i ostalih tipova smještaja na jednom mjestu. Brz pregled trendova i najpretraživanijih destinacija u periodu Božića i Nove godine svakako dodatno pomaže u biranju idealne zimske destinacije i planiranju last minute putovanja.“

Najtraženije destinacije Hrvata za obilježavanje Božićnih blagdana

        Grad              Prosječna cijena
1    Zagreb                       77 €
2   Beč                           132 €
3   Amsterdam            148 €
4   New York               254 €
5   Budimpešta             85 €
6   Prag                         101 €
7   Rim                            99 €
8   London                    171 €
9   Istanbul                    67 €
10  Tenerife                  175 €

Najtraženije destinacije Hrvata za proslavu Nove godine

    Grad                            Prosječna cijena
1 Zagreb                                   84 €
2 Budimpešta                        135 €
3 Sarajevo                                72 €
4 Amsterdam                        215 €
5 Beograd                                91 €
6 Prag                                     177 €
7 Dubrovnik                          118 €
8 Beč                                       172 €
9 Budva                                    76 €
10 Pariz                                   182 €

O metodologiji i podacima

Božićni i novogodišnji trendovi u putovanju u ovoj medijskoj objavi temelje se na podacima korisnika pretraživača hotelskog smještaja, trivago. Božićni trendovi baziraju se na pretragama smještaja koje su korisnici obavili na trivagu u periodu između 01. rujna 2017 i 11. studenog 2017 za datume putovanja između 16. prosinca 2017 i 26. prosinca 2017. Novogodišnji trendovi baziraju se na pretragama smještaja koje su korisnici obavili na trivagu u periodu između 26. prosinca 2017 i 1. siječnja 2017. U obzir se uzimaju svi tipovi smještaja objavljeni na trivagu uz minimalni period boravka od 3 dana.

O trivagu N.V.

trivago je globalna platforma za pretraživanje hotela. Usmjereni smo na promjenu načina kako putnici pretražuju i uspoređuju hotele, dok istodobno potičemo razvoj poslovanja oglašivača hotela kroz omogućavanje pristupa širokoj populaciji putnika putem naših web-stranica i mobilne aplikacije. Naša platforma pomaže putnicima u donošenju informiranih odluka kroz mogućnost personaliziranja pretrage hotela i lakog pristupa nizu informacija i cijena vezanih zu hotelski smještaj. Od 7. studenog 2017 nudimo pristup više od 1,8 milijuna hotela, ukljućujući private apartmane i alternativan smještaj u preko 190 zemalja.