Check-in Point, nova kvaliteta zagrebačkog turizma

Djelatnici Check-in Point-a spremni su čak u potpunosti preuzeti njihove obveze i angažman oko njihovih apartmana



Izvor: Turizmoteka                     Foto: Check-in Point

U posljednjih nekoliko godina u Zagrebu, a posebno u njegovom središtu, otvoreno je mnogo novih apartmana za kratkoročni najam namijenjenih prije svega smještaju turista i drugih posjetitelja našeg glavnog grada.

Mnogi vlasnici nekretnina brzo su uvidjeli kako je to jedan od načina na koji se može ostvariti dodatni prihod. Većina njih, kada su se odlučivali za takav poslovni pothvat, nisu znali ili nisu u dovoljnoj mjeri bili svjesni, koliko je to ujedno i zahtjevan posao koji nameće nemali angažman ali i posebna znanja i vještine.

To su shvatili tek kada su se suočili s prvim obvezama i izazovima ali i teškoćama.
Sve probleme novih, ali i već iskusnih iznajmljivača, sami su također iskusili i vlasnici novoosnovane agencije za upravljanje poslovanjem apartmana Check-in Point koja je nedavno otvorena u centru grada Zagreba, u Boškovićevoj 17.

Njihova je namjera, koja se temelji na vlastitom iskustvu i stečenim znanjima, pomoći u poslovanju vlasnicima zagrebačkih apartmana, kako onim novim tako i onima koji se već dulje vrijeme bave tom djelatnošću. Što više, djelatnici Check-in Point-a spremni su čak u potpunosti preuzeti njihove obveze i angažman oko njihovih apartmana.

Osim što im je agencija spremna preuzeti njihove obveze ona im svojim angažmanom omogućuje da više ne budu "robovi" djelatnosti kojom se bave, nego da rasterećeni te obveze mogu slobodno ići bilo kada i bilo gdje, bez obveze čekanja gostiju čiji dolazak često puta bude znatno drugačiji od najavljenog.

Na koji način agencija Check-in Point upravlja poslovanjem apartmana?

Prije svega, Agencija ima svoju poslovnicu koja se nalazi u samom centru grada i u koju gosti apartmana dolaze kao na svojevrsnu recepciju svoga privremenog smještaja za vrijeme njihova boravka u Zagrebu.

Već prije njihova dolaska u Zagreb i odmah nakon izvršene rezervacije smještaja Agencija preuzima ulogu sudomaćina te komunicira s gostima u svezi njihova dolaska u Zagreb, odnosno u sam apartman. U uredu Agencije goste dočekuje ljubazno osoblje koje im na tečnom engleskom kao i na drugim jezicima izražava dobrodošlicu, te im daje detaljne upute o njihovom apartmanu uz prikaz fotografija apartmana (u visokoj rezoluciji) i njegovim posebnostima.

U agenciji je gostima omogućeno plaćanje smještaja (ukoliko ono nije već izvršeno unaprijed) pri čemu imaju i mogućnost plaćanja kreditnim karticama. Po uplati, gosti dobivaju ključeve s detaljnim uputama kako stići do apartmana.

Nakon odlaska gostiju djelatnici Agencije obavljaju poslove prijave gostiju u sustav eVisitor (obveza prema Turističkoj zajednici grada Zagreba i MUP-u). Isto tako nakon odlaska gostiju Agencija u tom sustavu prijavljuje i njihov odlazak.
Agencija, u ime vlasnika apartmana, ima pristupe prodajnim kanalima (Booking.com i  Airbnb koji su ujedno i najznačajniji prodajni kanali).

Agencija je sama po sebi također dodatni prodajni kanal koji dovodi nove goste putem svojih marketinških akcija koje redovito poduzima.
Osim toga Agencija obračunava provizije za Booking.com i druga obvezna davanja za iznajmljivanje apartmana. Nadalje, Agencija koordinira osobe zadužene za čišćenje apartmana i pranje posteljine i ručnika.

Uz navedene osnovne djelatnosti Agencija gostima koji dolaze u njenu poslovnicu pruža osnovne informacije u gradu Zagrebu, omogućuje im čuvanje prtljage za razdoblje nakon vremena njihova obvezna izlaska iz apartmana (check-outa), a prije predviđenog odlaska iz grada.

Također, Agencija organizira jednodnevne izlete na Plitvička jezera i u druga odredišta prema želji gostiju luksuznim kombi vozilima, odnosno organizira transfere od i do zračne luke.

Agencija Check-in Point svojim konceptom donijela je novi oblik poslovanja u segmentu individualnog smještaja gostiju u gradu Zagrebu te je podigla tu uslugu na europsku razinu olakšavajući vlasnicima apartmana njihovo bavljenje tom djelatnošću, a gostima dobrodošlicu i kvalitetan prihvat u gradu Zagrebu.