Booking.com uvodi ocjene kvalitete za apartmane, vikendice i vile

Novi sustav ocjena kvalitete sličan je hotelskoj klasifikaciji sa zvjezdicama

Izvor i foto: Booking.com

 Kad je riječ o ponudi savršenih smještaja, putnicima se danas nudi veći izbor no ikad prije. Hotelska klasifikacija sa zvjezdicama poznata je diljem svijeta te se koristi kao sredstvo prepoznavanja i usporedbe kvalitete određenog hotela, a do sada nije postojao sustav ocjenjivanja koji će istu informaciju pružiti putnicima koji žele odsjesti u nehotelskom smještaju poput apartmana ili kuće za odmor.

Misija Booking.com-a je olakšati svima da istraže svijet, a u prosjeku se svake sekunde sedam gostiju prijavi u kuću za odmor, apartman ili neki drugi nehotelski smještajni objekt rezerviran putem Booking.com-a. Stoga Booking.com preuzima vodeću ulogu u stvaranju jedinstvenog, globalno dosljednog i objektivnog sustava s ocjenama kvalitete za apartmane, vikendice i vile.

Nove ocjene kvalitete za apartmane, vikendice i vile na Booking.com-u slične su hotelskoj klasifikaciji sa zvjezdicama, koja objektivno ocjenjuje hotele prema određenom skupu kriterija, a cilj je ovih ocjena ispuniti tu prazninu u branši putovanja. Ova će ocjena služiti kao globalno mjerilo putnicima kako bi jednostavnije mogli prepoznati i odabrati objekte koji odgovaraju njihovim kriterijima za kvalitetu. 39% putnika diljem svijeta, isto vrijedi i za 60% putnika iz Hrvatske, u 2020. će radije odabrati boravak u vikendici ili apartmanu, a ne u hotelu, a ‘broj zvjezdica’ jedan je od najpopularnijih filtera na Booking.com-u, pa ova inovacija odražava stalnu predanost i ulaganje Booking.com-a u stvaranje što jednostavnijeg iskustva putovanja, pritom nudeći gostima najveći izbor smještaja.

Kako funkcionira ocjena kvalitete

Sustav prema kojem se računaju ocjene kvalitete temelji se na algoritmu strojnog učenja, koji u obzir uzima više od 400 faktora kao što su lokacija objekta, veličina i sadržaji, što putnicima olakšava prepoznavanje kvalitete i udobnosti objekata diljem svijeta. Žuti kvadratići, kojih može biti između 1 i 5, jasno označavaju razlike u kvaliteti i nalaze se uz ime objekta na Booking.com-u. Ocjene kvalitete uspoređuju se s obližnjim objektima kako bi rezultati bili relevantni na lokalnoj razini i preračunavaju se tijekom godine kako bi bili točni.

Najbolje ocjene diljem svijeta

SAD, Grčka, Španjolska, Italija i Francuska pri vrhu su popisa država s najvećim brojem najboljih ocjena (5 od 5), a putnici iz Saudijske Arabije, Australije, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Velike Britanije i Kine predvode popis nacionalnosti koje najčešće odabiru apartmane, vikendice i vile s najboljim ocjenama.
Eric Bergaglia, globalni voditelj Booking.com-ova odjela za kuće za odmor i apartmane, izjavio je:

“Uzbuđeni smo što prvi predstavljamo ovu tehnologiju i razvijamo uslugu koja dosad nije bila prisutna u ovoj branši. Hotelski gosti mogu se osloniti na dobro poznat sustav zvjezdica pri donošenju odluka, dok je putnicima koji odabiru jedinstvene smještajne objekte dosad u procesu donošenja odluka nedostajalo nešto slično. Putnici na Booking.com-u sada uz vrijedne i provjerene recenzije gostiju mogu pretražiti apartmane, vikendice ili vile prema njihovoj Ocjeni kvalitete, znajući da će tako odabrati smještaj koji odgovara njihovim očekivanjima. 75% svih objekata koji su nedavno primili Booking.com-ovu nagradu Traveller Review Awards 2020. zapravo su kuće za odmor, apartmani i ostali nehotelski smještajni objekti, među kojima na apartmane odlazi gotovo 40%. Uz ovaj novi sustav radujemo se tomu što ćemo putnicima još više olakšati potragu za savršenim smještajem u željenom odredištu.”

Posjetite Booking.com kako biste pronašli svoj savršeni smještajni objekt prema ekskluzivnom sustavu Ocjena kvalitete za apartmane, vikendice i vile na Booking.com-u. Jednostavno odaberite filtar ‘Ocjena kvalitete’ kako biste pronašli apartmane, vikendice i vile s Ocjenom kvalitete koja najbolje odgovara vašim potrebama.

Metodologija
Ovo neovisno istraživanje proveo je Booking.com na uzorku odraslih osoba koje su bile na putovanju u proteklih 12 mjeseci ili ga planiraju u sljedećih 12 mjeseci. U istraživanju su sudjelovale 22.000 ispitanika (uključujući po 1000 iz Australije, Njemačke, Francuske, Španjolske, Italije, Japana, Kine, Brazila, Indije, SAD-a, Ujedinjenog Kraljevstva, Rusije, Indonezije, Kolumbije i Južne Koreje, te po 500 iz Novog Zelanda, Tajlanda, Argentine, Belgije, Kanade, Danske, Hong Konga, Hrvatske, Tajvana, Meksika, Nizozemske, Švedske, Singapura i Izraela). Ispitanici su ispunili online anketu između 9. i 28. kolovoza 2019. godine.