Vukovar u 2022. ušao sa sjajnim turističkim rezultatima

Sve je više gostiju koji žele posjetiti Vukovar pa se i u godini koja je pred nama očekuje nastavak pozitivnog turističkog trenda

Izvor i foto: Turizmoteka/TZG Vukovar

 Vukovar je u 2022. ušao s odličnim turističkim rezultatima. Prošle ga je godine posjetilo više od 11,5 tisuća gostiju, a ostvareno je 27,5 tisuća noćenja. Porast od 87 posto u dolascima i gotovo 104 posto u noćenjima bez školskih ekskurzija u odnosu na 2020. potvrđuje da su Vukovar i hrvatski kontinent postali tražena turistička destinacija, osobito među domaćim gostima kojih je u ukupnoj strukturi gotovo 80 posto.

U usporedbi s rekordnom pretpandemijskom 2019., prošle je godine dosegnuto 70 posto dolazaka i 80 posto noćenja i to bez školskih ekskurzija kojih zbog pandemijske krize praktički nije ni bilo.

Vratili se kruzeri, a Vodotoranj privukao više od 85 tisuća posjetitelja

Dunav je jedan od najjačih aduta kontinentalne Hrvatske, veliki potencijal leži u riječnom kruzingu koji se nakon iznimno teške 2020. počeo oporavljati, pa je prošle godine u vukovarsko pristanište uplovilo 125 kruzera s 11.349 putnika. Ne bude li većih iznenađenja vezanih uz epidemiološku situaciju, ove se godine očekuje čak i više uplovljavanja od rekordnih 351 kruzera koliko ih je bilo i 2019.

Prošle je godine za oko 35 posto porastao i broj posjetitelja memorijalnih mjesta, čak više od 85 tisuća privukao je Vukovarski vodotoranj u samo godinu dana od otvorenja krajem 2020., a 40 tisuća ostala memorijalna mjesta objedinjena u Vukovarski nokturno.

U 2021. otvoreno je i šest novih smještajnih objekata, pa ih je danas u Vukovaru ukupno 52 s više od 1.040 kreveta.

Veliki planovi za ovu godinu

Sjajnim turističkim rezultatima pridonijele su brojne tradicionalne, ali i nove manifestacije, a od ove godine sve važnije su u organizaciji Turističke zajednice grada Vukovara.

„Iza nas je uspješan Advent u Vukovaru, a uskoro nas očekuje Vinkovo i maškare, na proljeće već tradicionalan festival Svi zaJedno hrvatsko naj, potom Fišijada na Međunarodni dan Dunava, početkom srpnja 16. Vukovar Film Festival, pa 15. Vukovarski etno sajam i OktoBierFest…“, ističe Marina Sekulić, direktorica TZ grada Vukovara.

Dodaje kako iza sjajnih rezultata stoji i intenzivna i kontinuirana promocija koju prate novi marketinški materijali. Nova biciklistička karta, letak za ribolovni turizam, virtualna šetnja Vukovarom 360°, samo su neki od njih.

„Prošle godine posjetile su nas ponovno i novinarske i TV ekipe, kontinuirano provodimo turističko označavanje, organizirali smo i atraktivan nagradni natječaj na društvenim mrežama za najbolju fotografiju, a kako bismo bili u korak s trendovima sudjelovali smo u nizu edukacija i seminara. U godini koja je pred nama nastavljamo s projektom upravljanja kvalitetom u destinaciji kojim ćemo umrežiti turističke dionike i poticati ih na izvrsnost, a očekuje nas i nastavak realizacije velikog projekta - izgradnja Arheološkog parka Vučedol. Tako će naš grad, uz Vukovarski vodotoranj i Muzej vučedolske kulture u skoroj budućnosti dobiti još jednu veliku turističku atrakciju“, zaključuje Marina Sekulić.