Šibenik u lovu na posezonske goste

Listopad Mjesec hrvatskog turizma

Izvor i foto: HRT

Autor: Ana Bralić/I.B./Dnevnik u podne/IMS/HRT

Listopad je Mjesec hrvatskog turizma u koji se uključuje sve više subjekata. Tako i oni na šibenskom području, nakon odlične sezone, ponudom nastoje privući goste u Krešimirov grad i u ovo posezonsko vrijeme.

"Šibenik je preporođeni grad"
-
U lov na posezonske goste nižim cijenama krenuli su i šibenski vlasnici obiteljskog smještaja.

- Za ovu hvalevrijednu akciju saznali smo od naše agencije s kojom jako lijepo surađujemo - lišeni turističke gužve, vreve, mislim da su ovo mjeseci gdje naši gosti mogu zaista puno toga vidjeti u Šibeniku, kaže vlasnica obiteljskog smještaja Tatjana Ninić.

Pa su i hotelijeri oboružani primamljivim ponudama. Ako vrijeme i ne posluži, gostima je na raspolaganju niz sadržaja, uz boravak po znatno nižoj cijeni.

- Naši hoteli rade tijekom cijele godine i podržavamo ovakve inicijative za dolazak gostiju i izvan ljetne sezone, ističe voditeljica prodaje hotelskog naselja Katarina Tommasini Marić.

Zatvoreni bazeni, wellness i spa oaze, fitnes dvorane i teretane - dodatni su adut šibenskih hotela. Čak i onih malih baštinskih koji su se bez premišljanja uključili u akciju Mjesec hrvatskog turizma.

I koji će svojim gostima, uz nižu cijenu smještaja, u hotelskom aranžmanu ponuditi i ulaznice za muzeje, tvrđave. Jer bogata kulturno-povijesna baština glavni je šibenski turistički adut.

A jedinstven doživljaj šibenske katedrale pruža njezin interpretacijski centar. Gdje se po akcijskim cijenama može doznati svaki detalj o kamenoj UNESCO-voj ljepotici.

- Ono po čemu je naš centar prepoznatljiv, interesantan posjetiteljima, to je mnoštvo interaktivnog sadržaja koji na jedan posve nov i zanimljiv način pričaju priču o šibenskoj katedrali, istaknula je vodičica u Interpretacijskom centru "Civitas sacra" Antonia Milković.

Pa uz edukaciju, slijedi i zabava. Možete virtualno klesati u kamenom bloku ili nakratko postati jedna od kamenih glava s friza katedrale. Upravo zbog poticanja razvoja kulturnog turizma, uvedena je gradska turistička iskaznica, popularni "city card".

- Postoje dvije varijante, obiteljska i single, ona uključuje sve naše atrakcije kulturne koje se plaćaju i puno popusta na izlete, na agencijske i hotelske usluge, tako da gost dobiva punu vrijednost za puno manje novca, naglasio je direktor Ureda TZ-a grada Šibenika Dino Karađole.

Prema svemu sudeći, gosti će i u jesenskim danima rado obilaziti šibenske kulturne znamenitosti.