Nova imidž brošura Baške

Ivana Kovačić:" Izrada nove imidž brošure nastavak je brendiranja destinacije Baška prema svojim najjačim turističkim proizvodima, od plaža, događaja i manifestacija"

Izvor i foto: TZO Baška

Baška se kao turističko odredište počela razvijati davne 1904. godine i vrlo brzo postala je nezaobilazno mjesto za sve ljubitelje sunca i mora.
Vela plaža, vjerojatno najprepoznatljivije mjesto u Baški, iz godine u godinu privlačila je sve veći broj turista koji su Bašku vidjeli isključivo kao kupalište s predivnim pogledima iz svakoga kuta.

No, s vremenom, Baška se pretvorila u puno više od prelijepih plaža te krenula u razvijanje potencijala jedinstvene prirode koja ju okružuje. Bogata outdoor ponuda, kultura i gastronomija se povezuju u doživljaje koji stvaraju odredište idealno za aktivne odmore i iskustva koja potiču na povratak.

Brojni atraktivni turistički proizvodi koje Baška ima u ponudi sada su objedinjeni u novoj imidž brošuri, koja je savršen način da potencijalne posjetitelje i trenutne goste na kreativan i sažet način informiramo o svemu što Baška nudi. Nakladnik nove imidž brošure je PRINTERA GRUPA d.o.o., dok je pripremu ostvarila TZO Baška u suradnji s U.O. Domino/Luka Tabako.

Nova brošura sadrži 32 stranice, u praktičnoj dimenziji 21x21 cm i tiskana je u ukupno 20 000 primjeraka. Namijenjena je za kvalitetniju promociju na inozemnim emitivnim tržištima, putem sajmova na kojima se predstavlja otok Krk, kao i promociju u samoj destinaciji.

Brošura je dostupna u hrvatsko/engleskom i njemačko/talijanskom izdanju, a preuzeti je možete na našoj web stranici ili u Turističkom informativnom centru TZO Baška.

"Budući da posljednjih pet godina poseban naglasak stavljamo na razvoj specifičnih turističkih proizvoda i razvoj elemenata turističke ponude s fokusom na jačanje ponude destinacije i van ljetne turističke sezone, a prošle smo godine po prvi put ostvarili i preko milijun noćenja u komercijalnom smještaju, odlučili smo se izradu nove imidž brošure kojom bi predstavili upravo sve navedeno, s naglaskom na jačanje imidža destinacije Baške na otoku Krku.


Izrada nove imidž brošure nastavak je brendiranja destinacije Baška prema svojim najjačim turističkim proizvodima, od plaža, događaja i manifestacija, outdoor ponude, posebno istaknute jedinstvene šetnice „Put ka Mjesecu“, bogate kulturne baštine s naglaskom na glagoljicu, do gastronomske ponude. U brošuri se također pružaju i osnovne informacije o mogućnosti smještaja u Baški." - izjavila je Ivana Kovačić, direktorica Turističke zajednice općine Baška.