Lošinj dosegnuo u srpnju 67 % noćenja u odnosu na prošlogodišnje rezultate

Promet domaćih turista na razini je 75,2 % prošlogodišnjeg prometa dolaska i 77,1 % razine u noćenjima

Izvor i foto: Turizmoteka/TZG Mali Lošinj/Sandro Tariba

U mjesecu srpnju zabilježen je turistički promet od 474.601 noćenja što predstavlja ostvarenje 67,3 % prošlogodišnjeg rezultata.
Promet domaćih turista na razini je 75,2 % prošlogodišnjeg prometa dolaska i 77,1 % razine u noćenjima.

S ostvarenjem 670.319 noćenja i 83.488 dolazaka u prvih sedam mjeseci ove godine, Lošinj je ostvario 54,2 % prošlogodišnjih noćenja i potvrdio svoju poziciju u top deset vodećih hrvatskih destinacija s najviše ostvarenih noćenja.
U segmentu turističkog smještaja u dosadašnjem dijelu godine najpopularniji su kampovi s učešćem od 33,1 % i ostvarenjem 53% prošlogodišnjeg rezultata.
Slijedi posjet u objektima u domaćinstvu s udjelom od 21,7% i ostvarenjem 66 % u donosu na prošlu godinu.
Ostali ugostiteljski objekti za smještaj ostvarili su udjel od 11,9 % i zabilježili ostvarenje na razini 58 %, dok je u hotelima ostvareno 9 % udjela u noćenjima i 22,6 prošlogodišnjeg ostvarenja.
Nekomercijalni smještaj bilježi udjel u ukupnom turističkom prometu od 24,4 %.

Od ukupnih 670.319 noćenja, 82,9 % ostvarili su strani turisti.
Vodeće tržište je Slovenija s udjelom od 38,6 % u ukupnim noćenjima i ostvarenjem 73 % prošlogodišnjih rezultata.
Slijede Nijemci s udjelom 17,5%, domaći gosti s 17,2 % Austrijanci s 6,9% , Talijani s 5,8%.
Ostale zemlje ostvaruju udjel od 14%.

Ostvarenje ovakvih pokazatelja rezultat je promocije ključnih atributa imidža otoka Lošinja, ugodne klime, bogate raznolikosti i prirodnih ljepota kao i truda i aktivnosti svih dionika u destinaciji.

„Vjerujemo da su gosti prepoznali sve prednosti destinacije Lošinja kao otoka vitalnosti i u ovim novonastalim okolnostima. U odabiru smještaja najpopularniji segmenti su kampovi koji gostima u prirodnom okruženju pružaju dodatnu sigurnost i izoliranost.
Kuće za odmor i brojne vile s visokom kvalitetom usluge također bilježe vrlo dobre rezultate.
Pojačanim promotivnim aktivnostima na svim tržištima komunicirajući realno stanje na otoku i uvažavajući vrlo dobar odaziv marketinškoj akciji Ferry Free za rujan, očekujemo uspješan nastavak turističke godine“ izjavio je direktor Turističke zajednice Grada Malog Lošinja Dalibor Cvitković.