Dvije nagrade otišle na Rivijeru Crikvenica

Simply the Best 2025.

 

Izvor i foto: Turizmoteka/TZG Crikvenica

Tradicionalni hrvatski godišnji poslovni susret i druženje djelatnika iz agencijskog poslovanja, pružatelja turističkih usluga, sustava turističkih zajednica i turističkih organizacija - turistička burza PUT, koja se svake godine održava u drugoj hrvatskoj destinaciji, započela je 9. travnja, u Toplicama Sveti Martin, a program je trajao do 11. travnja.

U okviru burze, na prigodnoj svečanosti dodijeljene su i tradicionalne godišnje nagrade Simply the Best. Nagrade zajednički dodjeljuju Udruga hrvatskih putničkih agencija i burza PUT, a dodjeljuju se za kvalitetu usluge, kreativnost i inovativnost te razvoj i unaprjeđenje turističkog proizvoda i ukupne turističke ponude destinacije.

Dvije nagrade su otišle na Rivijeru Crikvenica - dobitnica je Turistička zajednica Grada Crikvenice, i to za manifestacije Moja mala kala (kategorija: Događanja – baština, kultura, tradicija – zabava) te Crikvenica Food & Wine Walk (kategorija: Novi turistički projekt).

Nagrade je preuzela direktorica Turističke zajednice Grada Crikvenice Marijana Biondić, koja je tom prilikom izjavila:

„Veliko mi je zadovoljstvo primiti nagradu 'Simply the Best' za naše manifestacije 'Moja mala kala' i 'Crikvenica Food & Wine Walk'. Ove nagrade su priznanje trudu i predanosti ne samo nas kao organizatora, već i svih naših partnera i sudionika. 'Moja mala kala' je manifestacija koja slavi ljepotu i kulturnu baštinu našega kraja, dok 'Crikvenica Food & Wine Walk' nudi jedinstveno gastronomsko iskustvo koje spaja izvrsne eno-gastro okuse i tradiciju te se naslanja na naš projekt 'Cesta plave ribe' i odvija tijekom 'Mjeseca plave ribe'. Ovo je poticaj da nastavimo s inovacijama i unaprjeđenjem naše turističke ponude te da i dalje stvaramo nezaboravne doživljaje za naše stanovnike i goste. Hvala svima koji su doprinijeli ovom uspjehu i onima koji prepoznaju naš trud.“

Osim svečane večere i dodjele nagrada, radno-poslovnog dijela kojem je osnovni cilj predstavljanje sadržaja i novosti u turističkoj ponudi, program je upotpunjen upoznavanjem odredišta-domaćina i njegove ponude, stručnim raspravama i prezentacijama te aktivnim druženjem sudionika.

Direktorica Turističke zajednice Grada Crikvenice održala je prezentaciju na temu „Cesta plave ribe", tijekom koje je istaknula važnost ovog cjelogodišnjeg gastro projekta koji promovira bogatu povijest crikveničkog ribarstva i kulinarske specijalitete od plave ribe.

Organizator burze je turistička agencija DMK Vall 042 d.o.o. iz Varaždina, suorganizator je Udruga hrvatskih putničkih agencija, dok je ovogodišnji domaćin Međimurje.