Crikveničko-vinodolska rivijera dobila vizualni identitet i slogan

Novim vizualnim identitetom CVR prikazana je kao dinamična rivijera rekreacije i zdravlja

Izvor i foto: Turizmoteka/TZG Crikvenica

Gradovi Crikvenica i Novi Vinodolski, Općina Vinodolska te njihove turističke zajednice pokrenuli su izradu Strategije razvoja turizma Crikveničko – vinodolske rivijere (CVR) 2019. – 2029. godine, koju je izradio Institut za turizam iz Zagreba. Glavni je cilj razvoja turizma izgradnja održive, cjelogodišnje, konkurentne i međunarodno prepoznate dinamične rivijere rekreacije i zdravlja s bogatom ponudom sadržajnih turističkih iskustava.

Kako bi se postigla prepoznatljivosti Rivijere, turističke zajednice Crikveničko-vinodolske rivijere pokrenule su i realizirale Natječaj za izradu slogana i/ili logotipa i vizualnog identiteta CVR. Natječaj je bio javnog karaktera te su pristigle 42 prijave, s potpunom dokumentacijom. Kriteriji za ocjenjivanje bili su: visoka razina komunikativnosti rješenja, visoka razina profesionalnosti rješenja, primjenjivost u svim medijima i izvedivost u svim tehnologijama i jedinstvenost i inovativnost rješenja. Cilj natječaja je postići prepoznatljiv, originalan i suvremen vizualni identitet i slogan Crikveničko vinodolske rivijere kao temelj sustavne komunikacije prema turistima, partnerima i javnosti.

Nakon otvaranja svih pristiglih prijava Ocjenjivački sud je izabrao rad tvrtke Hyper dizajn d.o.o. iz Zagreba.

„Novim vizualnim identitetom CVR prikazana je kao dinamična rivijera rekreacije i zdravlja. Navedena značajka reflektira se kroz krajolik i razne mogućnosti aktivnosti koje nudi. Znak je izveden iz stiliziranih izohipsa i izobata područja rivijere. Stilizirani prikaz pulsa srca odražava rekreaciju jednako kao i zdravlje. Organska forma znaka komunicira sve ono što je Rivijera, bogata i raznolika destinacija koja pruža savršen odmor i relaksaciju s jedne strane te dinamiku različitih aktivnosti s druge. Za tipografski dio logotipa odabran je font Philosopher - serifni font čiji serifi imaju naznake samog znaka. Serifi tekstu daju živost i dinamiku.“- smatraju kreatori pobjedničkog idejnog rješenja.

„Slogan komunicira kontakt čovjeka sa samim sobom i okolinom koja ga okružuje. Čovjek živi/diše/pulsira jednako kao i njegovo okruženje. Puls je život. Priroda je život. Rekreacija je život. Zdravlje je život. Kultura je život. Život je priroda. Život je rekreacija. Život je zdravlje. Život je kultura. Rivijera je život.“ objašnjenje je ideje slogana, koji se vezuje uz vizualni identitet Rivijere. Obzirom na veliki broj različitih turističkih proizvoda, predloženi su brojni slogani poput Puls vitalnosti, Puls grada, Puls igre, Puls tijela, Puls zabave, Puls vremena, Puls prirode, Puls vjere, Puls života.
Komisija je odlučila da slogan “Puls života” u potpunosti zaokružuje cijeli koncept i priču Rivijere te ga je odabrala kao glavni slogan Rivijere.

Očekujemo da će novi vizualni identitet svojom vizualnom porukom pridonijeti sveukupnoj upečatljivosti i atraktivnosti rivijere te, u konačnici, povećati prepoznatljivost CVR kao cjeline u svoj kompleksnosti njene ponude. Novi vizualni identitet generirat će niz koristi kako za interesne skupine u turističkom sektoru rivijere, tako i za ciljne tržišne segmente kojima se obraća. Na razini posjetitelja on bi trebao olakšati komunikaciju vrijednosti i jedinstvenosti te nedvosmisleno prepoznavanje pripadnosti i komplementarnosti različitih područja i ponuđača usluga na rivijeri. S druge strane on bi trebao potaknuti: stvaranje snažnog imidža i prepoznatljivosti na ciljnim tržištima, jasnu identifikaciju i diferencijaciju na ciljnim tržištima te biti objedinjavajući faktor za turistički sektor Crikveničko-vinodolske rivijere.