Advent u Karlovcu

63% više noćenja negu u istom razdoblju 2018. godine

Izvor i foto. TZG Karlovac

Čarolija susreta – Advent u Karlovcu još je jednom dokazao kako je jedno od najvažnijih i rado posjećenih turističkih događanja u Karlovcu. Posjetiteljima je manifestacija nudila bogatu gastronomsku ponudu, iznimno sadržajan glazbeni i dječji program, ali i nove sadržaje poput 1. Adventske utrke i Božićnog sela. Karlovac se još jednom pozicionirao na turističku kartu hrvatskih destinacija sa bogatim prigodnim programom u prosincu.

Broj posjetitelja Adventa u Karlovcu procjenjuje se na cca 60.000 ljudi, što je povećanje za 5.000 posjetitelja u odnosu na prethodnu godinu. Ukupna potrošnja procjenjuje se na čak cca 1.500,000kn. Ugostiteljsko trgovačku ponudu činilo je ukupno 10 ugostiteljskih i 5 trgovačkih kućica. Manifestacija je imala i humanitarni karakter te je u humanitaronoj akciji prikupljeno 22.000 kn donacija udruzi Jak kao Jakov.

Prema podacima iz sustava eVisitor u razdoblju 14.12.-30.12.2019. ostvareno je čak 63% više noćenja negu u istom razdoblju 2018. godine. Povećan je bio i broj noćenja sa 31.12.2019. na 1.1.2020., bilo je 32% noćenja više nego prethodne godine. Broj posjetitelja na dočeku Nove godine u Karlovcu procjenjuje se na cca 5.000 posjetitelja.

U okviru projekta IQM (Integralno upravljanje kvalitetom u destinaciji), koje u suradnji sa dionicima u destinaciji provodi TZ grada Karlovca, provedeno je mjerenje kvalitete destinacije za vrijeme Adventa. Ukupno je 300 osoba ocijenilo Advent u Karlovcu s prosječnom ocjenom 93/100.

„Turistička zajednica grada Karlovca u suradnji sa TZ Karlovačke županije provela je oglašavanje manifestacije. Naglasak je bio na oglašavanju na društvenim mrežama na tržištu Hrvatske i Slovenije. Kao i kod ostalih manifestacija tijekom 2019. godine cilj nam je bio skrenuti pozornost, ne samo na manifestaciju, već na kompletnu destinacijsku ponudu. U kampanji su ostvareni vrlo dobri rezultati. Na Google-u je zabilježeno preko 7.000.000 impresija, na društvenim mrežama doseg je bio preko 510.000, dok su na Youtube-u su oglasi imali preko 130.000 pregleda oglasa.“ izjavila je Marina Burić, direktorica TZ grada Karlovca
Završni video o ovogodišnjoj čaroliji susreta pogledajte OVDJE.