TUI: 2018. dobar posao

Poslovanje potiče dobra potražnja za Turskom, Sjevernom Afrikom i Grčkom. TUI je također zadovoljan destinacijama poput Cipra, Hrvatske i Bugarske.


Izvor : Turizmoteka           Foto: TUI

"Dobar treći kvartal, vrlo dobar devet mjeseci". Ovako CEO TUI-a Fritz Joussen sažima trenutnu financijsku godinu najveće europske turističke grupe. U trećem tromjesečju prodaja je iznosila oko pet milijardi eura, što odgovara povećanju od pet posto. U prvih devet mjeseci fiskalne godine, prodaja je porasla za čak 6,3 posto na 11,8 milijardi eura.

Za cijelu godinu Grupa očekuje dvoznamenkasti rast zarade već četvrtu godinu zaredom. Temelj za to je dobro stanje rezervacija i "održivi rast broja hotela i krstarenja", kaže Joussen. Nedavno je, međutim, TUI-Geschäft, kao i Thomas Cook, objavio usporavanje posla u Srednjoj i Sjevernoj Europi.
Divizija Hotels & Resorts vratila se na prosječnu cijenu od 59 eura po krevetu u trećem kvartalu, što je stabilno u odnosu na prethodnu godinu. Iskorištenje kapaciteta povećalo se sa 75 na 80 posto.

TUI Cruises ostvaruju prosječne dnevne cijene od 200 eura, u protekloj godini bilo je to 183 eura. Također, na Hapag-Lloyd Cruises dnevna cijena po putniku iznosi 571 eura tijekom trećeg tromjesečja 2018. U prošloj godini po putniku je to bilo prosječno 562 eura dnevno. Popunjenost TUI Cruisesa je 99 posto, a Hapag-Lloyd Cruises 76 posto.
Poslovanje potiče dobra potražnja za Turskom, Sjevernom Afrikom i Grčkom. TUI je također zadovoljan destinacijama poput Cipra, Hrvatske i Bugarske.