Španjolska: Obiteljska putovanja generiraju potrošnju od 18.5 milijardi eura

2017. povećan je prihod za više od 7%

 

Izvor: Turizmoteka/ FEFN                 Foto: anadalucia.org

Prema petom izdanju Studije obiteljskog turizma u Španjolskoj koju provodi Španjolska federacija velikih obitelji ( FEFN ) zajedno s tvrtkom DNA Expertus Turismo y Ocio , tamošnji sektor obiteljskog turizma imao je 2017. godine gospodarski učinak od 18.5 milijardi eura, što je za 7,3% više nego prethodne godine.

Studija, razvijena u okviru projekta Seal obiteljskog turizma temelji se na odgovorima više od 760 obitelji.
U studiji se ističe da je 92% obitelji ostvarilo barem jedno putovanje za uživanje u odmoru 2017. godine , 1,1% više nego godinu dana prije. Isto tako, 30,7% ispitanika kažu da idu na dva putovanja godišnje, a njih više od 21%, tri putovanja. Onih koji idu na odmor četiri ili više puta je 22,9% ili 2,7% više.

Većina izleta obavlja se vikendima (44%), slijede ljetni praznici (33,2%), Uskrs (13,2%) i božićni blagdani (9,5%).

Obiteljski turizam generira utjecaj od 18.500 milijuna eura u Španjolsku

Prema studiji značajno raste interes obitelji za kulturni turizam.
Hoteli srednje visoke kategorije ostaju najčešće korišteni tip smještaja , a slijede vikendice i boravak kod prijatelja , zatim turistički apartmani i seoska domaćinstva .

Što se tiče odredišta, Andaluzija je najpoželjnij odredište za španjolske obitelji u svako doba godine, osim Aragona, koji je zimi na prvom mjesto među odredištima.

Među elementima koje najčešće vrednuju obitelji na svojim putovanjima, prvo se postavlja sigurnost , shvaćena kao dobra organizacija putovanja , nakon čega slijedi smještaj koji je do sada u vrednovanju bio na prvom mjestu..