Poslovne radionice HTZ-a na američkom tržištu

Osnovni cilj radionice je unapređenje prodaje Hrvatske u američkoj regiji San Francisco/Ba

Izvor i foto: HTZ

Hrvatska turistička zajednica je organizirala uspješnu poslovnu radionicu Sell Croatia, koja se održala u San Franciscu. Radionica je održana u hotelu „W San Francisco“, a poslužila je kao platforma za međusobno upoznavanje hrvatskih dobavljača, prije svega hotelijera, cruise line kompanija, turoperatora, turističkih agencija i turističkih zajednica s ključnim američkim partnerima, odnosno turističkim agencijama i turoperatorima koji djeluju na ovom velikom tržištu.

Osnovni cilj radionice je unapređenje prodaje Hrvatske u američkoj regiji San Francisco/Bay, koja predstavlja veliki potencijal i ozbiljnog generatora turističke potražnje za Europu. Na samoj je radionici sudjelovalo 20 hrvatskih partnera: TZ Grada Zagerba, TZ Zagrebačke županije, Obzor putovanja, Kompas Holidays, Katarina Line, Secret Dalmatia, Hotel Dioklecijan, Atlas Ambassador, Expedia-travel, Jamming Adventures, Leonidas Travel, Adventures Croatia, Adriatic DMC, Le Meridian Lav, Nautika Centar Nava, DMK Vall 042, Tureta Travel, Adria Happy Tours, Pointers Travel i MYS Yachting.

Radionica je također privukla 48 američkih partnera i subjekata, među kojima su bili predstavnici Virtuosa, Signature Travel Networka, Ensemble Groupa, ali i drugih agenata za luksuzna putovanja kao što su Protravel International, Casto Vacations, Dimensions Travel, The Travel Gallery, Travelwize, FROSCH Willett Travel, Andavo Travel, Valerie Wilson Travel, Uniglobe Travel Partners i drugi.

Radionice se održavaju u suradnji s Turkish Airlinesom, a sljedeća radionica je na rasporedu 22. veljače u Los Angelesu. U fokusu ove radionice će biti unapređenje prodaje Hrvatske u Los Angelesu i okolici, koji uz New York predstavlja vodećeg generatora turističke potražnje za Europu.