Milano: Hrvatska predstavljena kao idealna destinacija

Kroz jednostavan pristup organiziran je kulinarski performans u izvedbi kuharice specijaliziranog časopisa „Sale e pepe“

Izvor i foto: HTZ

Uoči završetka školske godine te ključnog odabira destinacija za godišnje odmore, posebice važne za obitelji s djecom, Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Milanu tijekom 12. i 13. svibnja prezentiralo je hrvatsku turističku ponudu u okviru manifestacije „Milano food city“.

Izdavačka kuća Mediamond, u čijem je sastavu i časopis za djecu Focus Junior, u prostoru Muzeja djece u Milanu, organizirala je razne aktivnosti posvećene djeci i roditeljima, poput predstava, edukativnih predavanja, tečajeva kuhanja. Upravo se u sklopu navedenih aktivnosti predstavila i Hrvatska.

Kroz jednostavan pristup, posebno omiljen Talijanima, organiziran je kulinarski performans u izvedbi kuharice specijaliziranog časopisa „Sale e pepe“, koja je uz podršku i pojašnjenja recepata od strane direktorice Predstavništva HTZ-a Vivane Vukelić, djeci i roditeljima prezentirala neka od tradicionalnih hrvatskih jela, poput fritula ili rižota od sipe. Brojnim zainteresiranim sudionicima podijeljen je i promidžbeni materijal te suveniri Hrvatske turističke zajednice. Također, održan je i susret s urednicima časopisa Focus Junior, Starbene i Donna moderna, koja izlaze u izdanju Mediamonda.

Cilj ove aktivnosti bila je promocija hrvatske na području Lombardije kao strateški važne geo-zone, koja obzirom na gospodarsku razvijenost može imati još značajniji utjecaj na ukupna turistička kretanja prema Hrvatskoj s ovog velikog i važnog tržišta. „Stanovnicima Milana želimo Hrvatsku predstaviti kao idealnu destinaciju za odmor obitelji zbog brojnih prekrasnih plaža i sadržaja te zbog kvalitetne gastronomije“, istaknula je direktorica Vukelić.