Luštica Bay: Jesen u znaku sajmova

Na jesen ove godine planiran početak radova na izgradnji novog naselja, Luštica Bay Central

 

Izvor i foto: Luštica Bay

Najveći investicijskii projekat u turizmu i izgradnji rezidencijalnih sadržaja u Crnoj Gori, projekat gradnje turističke destinacije Luštica Bay bit će predstavljen na više od deset jesenjih i zimskih internacionalnih sajmova čime će biti nastavljena međunarodna promocija tog novog grada na Jadranu i Crne Gore kao turističke destinacije.

Luštica Bay koja se razvija na tivatskom dijelu poluotoka Luštica bit će predstavljena na sajmovima i sličnim događajima u Švedskoj, Ukrajini, Monaku, Velikoj Britaniji, Italiji, Njemačkoj, Kini, UAE i Turskoj.

„Prvi sajam koji nas očekuje je Kopa Hus Utomlands 2018 Geteborg u Švedskoj“, izjavila je Slavica Milić iz marketinga Luštica Development.


Na oko sedam milijuna kvadratnih metara na tivatskom dijelu poluotoka Luštica, kompanija Luštica Development razvija projekat Luštica Bay kao rezidencijalnu turističku destinaciju s dvije marine, sedam hotela, različitom ponudom nekretnina, profesionalnim golf terenom, gradskim jezgrom i ostalim sadržajima nužnim za život grada.

Ove godine u Luštici Bay su otvoreni marina sa 176 vezova, prvi ulatraluksuzni hotel – Chedi, te marina naselje s oko 220 rezidencijalnih jedinica. Istovremeno je na jesen ove godine planiran početak radova na izgradnji novog naselja, Luštica Bay Central, osmišljenog kao administratvino, komercijalno i uopće gradsko jezgro čitave Luštice Bay.