Italija: 2018.- promidžbu temelji na kuhinji

U Njemačkoj uskoro tri turistička ureda


Izvor :Turizmoteka     Foto: ENIT

Talijansko Ministarstvo kulture i turizma proglasilo je 2018. "Godinom talijanske hrane". „Mi smo planirali za prvu polovicu godine više od 50 inicijativa ”, rekao je Giovanni Bastianelli, šef talijanske turističke organizacije ENIT. Hrana je "temeljna snaga našeg turizma", rekao je Bastianelli.

Od Abruzza do Umbrie, 15 regija sudjeluje u tim akcijama. Svi oni nude kulinarska blaga, poput bijelog tartufa u Pijemontu, Lucanica kobasice u Basilicatu, špagete cacio e pepe (sira i paprike) u Rimu.

Kampanja nastavlja ENIT-ove napore posljednjih godina da promoviraju ne samo klasične destinacije, već i manje zapažena talijanska odredišta za odmor posebice u zaleđu mora. Posebice se ističu regionalne autentične kuhinje.

U prvih jedanaest mjeseci prošle godine - podaci o prosincu još nisu dostupni - zabilježeno je u Italiji gotovo 410 milijuna noćenja, što je porast od 5,7 posto. Broj dolazaka stranih turista porastao je čak 6,3 posto i prvi put je bio veći od onih domaćih gostiju. Njemačka je najvažnije tržište : 2017. godine 11,5 milijuna Nijemaca putovalo je u Italiju, 28,4 posto svih stranih turista.

ENIT zbog toga kreće s povećanim marketinškim naporima u Njemačkoj: Osim već postojećeg ureda u Frankfurtu, 2017. godine otvoren je i drugi ured u Berlinu . Već ovaj mjesec, Italija otvara i treći ured u Münchenu.