Alltours: 15.000 hotela za ljetnu sezonu 2019.

Grupa Alltours u sezoni 2018./2019.planira rast prihoda od 5,6 posto i povećanje broja gostiju od 3,2 posto

Izvor: Turizmoteka              Foto: Alltours

Turoperatori Alltours grupe, Alltours i Byebye, znatno su povećali broj hotela u svojoj ponudi. U ljetnoj sezoni 2018. je bilo moguće rezervirati smještaj u 10.800 objekata - u ljeto 2019. bit će to moguće u čak 15.000. Broj ekskluzivnih hotela dodatno je proširen.

"Ekskluzivna ponuda je važan stup našeg poslovanja", kaže CEO Alltoursa Willi Verhuven.“Čak i sada, u većini destinacija nudimo atraktivne ekskluzivne hotele, no strateški ćemo nastaviti širiti svoju ponudu.“
U devet ljetnih kataloga Alltoursa nalazi se 3.045 hotela, ostali su prikazani u sustavima. "Proširili smo ponudu kataloga držeći se visokih kriterija", kaže Verhuven. "

U ljeto 2019. Grupa Alltours namjerava povećati ponudu u svim destinacijama. To se posebno odnosi na njihovu najznačajniju destinaciju Španjolsku, gdje je broj gostiju smanjen ovoga ljeta. Poslovanje namjeravaju povećati smanjenim cijenama, koje bi se mogle smanjiti prosječno za 1,2 posto u odnosu na ovu godinu.
Za daljnji rast u drugom, za njih, najvažnijem odredištu, Grčkoj, Alltours je zakupio dodatne kapacitete i proširio ekskluzivnu ponudu. Nove destinacije su Kefalonija i Peloponez, nove turističke regije Agia Pelagia na Kretu i Kefalos na Kosu.

Osim Grčke, Turska je i za Alltours trenutno jedan glavnih od pokretača rasta: tamo, u ovoj godini, Alltours bilježi rast od 50 posto. Egipat i Tunis su na dobrom putu prema visokim brojkama rezervacija iz ranijih godina. Sukladno tome, ponuda za sljedeću ljetnu sezonu proširila se u sve te tri zemlje. U Turskoj, na primjer, u katalogu je 250 hotela, njih 20 su novi.
Za financijsku godinu 2018./2019 Grupa Alltours planira rast prihoda od 5,6 posto i povećanje broja gostiju od 3,2 posto. Trenutna fiskalna godina zatvara tvrtku s porastom prodaje od šest posto. Broj gostiju porastao je za četiri posto na 1,726 milijuna.