ADAC Travel Monitor 2018.

Rast zanimanja za Hrvatsku



Izvor i foto: Turizmoteka/media.adac.de

Digitalizacija se ne može zaustaviti, kao što pokazuje reprezentativna anketa članova ADAC-a. Četvrtina anketiranih želi rezervirati odmor online putem turističkog portala u 2018. godini, u usporedbi sa samo njih 18 posto u prethodnoj godini. Međutim, osobni kontakt još uvijek je cijenjen: 22 posto rezervira svoj smještaj izravno s davateljem usluga (prethodna godina: 23 posto), a 20 posto klasično "analogno" u putničkoj agenciji (prethodna godina: 22 posto).

Inače, među glavnim njemačkim destinacijama za odmor nema preokreta: Njemačka ostaje neosporni prvi cilj sa 31 posto, slijede Španjolska (12 posto) i Italija (9 posto). Prvo mjesto Njemačka ove godine odnosi i kod anketiranih bavarskih članova ADAC-a, gdje je Italija do sada bila uvijek na vrhu. Sveukupno, Sredozemlje bilježi pad od 1,2 posto , dok je Hrvatska zabilježila porast od 1.2 %. Prema ADAC Reise-Monitoru, putovanja na velike udaljenosti i dalje je su tražena. 18 posto ispitanika (prethodne godine: 17 posto) želi provesti odmor izvan Europe.

U trendu je odmor u kampovima. Njemačka je i kod kampera također na čelu popularnosti sa 34 posto. Austrija i Italija gube naklonost njemačkih kampera, ali zato Hrvatska (13 posto) i zemlje Beneluxa (12 posto) postaju sve popularnija odredišta.
Više od polovice ispitanika (57 posto) smatra da su na njih i ove godine utjecale vijesti o terorizmu i političkim sukobima, ali samo dva posto, zbog toga, ne žele putovati.
Cjelovita studija dostupna je na web stranici media.adac.de