Turističko vijeće usvojilo prijedlog Godišnjeg programa rada HTZ-a za 2018. godinu

Odobrena sredstva za udruženo oglašavanje



Izvor i foto: HTZ

Danas je u Glavnom uredu HTZ-a održana 26. sjednica Turističkog vijeća HTZ-a, na kojoj su članovi vijeća usvojili prijedlog izmjena i dopuna, odnosno rebalans Godišnjeg programa rada i financijskog plana HTZ-a za 2017. godinu te prijedlog Godišnjeg programa rada i financijskog plana HTZ-a za 2018. godinu.

Članovi Turističkog vijeća su također imenovali članove povjerenstava za provedbu natječaja za odabir međunarodne marketinške agencije te za odabir međunarodne PR agencije. Sjednicu je vodio ministar turizma Gari Cappelli, uz prisustvo direktora Glavnog ureda HTZ-a Kristjana Staničića.

Vezano za izmjene i dopune Godišnjeg programa rada i financijskog plana za 2017. godinu, direktor Staničić je naglasio da je HTZ do sada proveo sve ključne aktivnosti planirane programom rada za ovu godinu. Kako je rekao, do kraja godine su predviđene i neke dodatne ili pojačane aktivnosti, što uključuje pojačano opće i imidž offline i online oglašavanje, sajmove, prezentacije i druge aktivnosti.

Direktor Staničić je članovima Turističkog vijeća predstavio i Godišnji program rada HTZ-a za 2018. godinu te je tom prilikom naglasio kako navedeni dokument sadrži sve aktivnosti usmjerene prema ostvarenju temeljnih ciljeva definiranih nacionalnim strateškim dokumentima.

„Godišnji program rada za 2018. godinu i dalje je koncipiran s ciljem daljnje fokusirane provedbe glavnih operativnih planova, a koji se odnose na jačanje snage brenda, jačanje pred i posezone te na povećanje turističke potrošnje. Sukladno financijskom planu za 2018. godinu, ukupni prihodi HTZ-a za sljedeću godinu planiraju se u iznosu od 289.440.611,00 kuna, što predstavlja povećanje prihoda od 12 posto u odnosu na plan za 2017. godinu“, poručio je direktor Staničić.

Ministar Cappelli je naglasio kako ovogodišnji rezultati turističkog prometa, posebice oni u pred i posezoni, najbolje pokazuju kako se kvalitetnim planiranjem i marketinškim aktivnostima mogu postići pozitivni iskoraci.

„Kako bi se nastavili razvijati iznimno je važno dugoročno razmišljati, a upravo donošenjem godišnjeg programa rada za sljedeću godinu definiramo temelje nastavka razvoja hrvatskog turizma. Naša je želja Hrvatsku pozicionirati kao avio destinaciju te vjerujem da ćemo tijekom sljedeće godine imati još konkretniji pomak u tom segmentu.

U skladu s time je suradnja s avioprijevoznicima i turoperatorima s organiziranim programima za Hrvatsku izdvojena u strateške projekte. Sami strateški projekti provoditi će se na nacionalnoj razini u suradnji sa svim zainteresiranim subjektima uključujući prvenstveno turističke zajednice, ali i sve druge partnere koji su zainteresirani za destinacijsku promociju, a aktivnu ulogu u tom procesu svakako će imati predstavništva HTZ-a u inozemstvu“, izjavio je ministar Cappelli, dodavši kako je Hrvatska danas hit turistička destinacija te da je cilja zadržavanje takvog statusa i u narednim godinama.

Odobrena sredstva za udruženo oglašavanje

Na dnevnom redu sjednice našao se i prijedlog odluke Povjerenstva za udruženo oglašavanje, ali i prijedlog Odluke o promociji Hrvatske kroz sport te izvješće Nadzornog odbora o obavljenom nadzoru nad poslovanjem Hrvatske turističke zajednice za deset mjeseci 2017. godine.

U sklopu udruženog oglašavanja prihvaćeni su zahtjevi koji zadovoljavaju uvjete za oglašavanje u promotivnim kampanjama subjekata iz javnog i privatnog sektora u ukupnom iznosu udjela Glavnog ureda HTZ-a od 21.302.737,49 kuna s uključenim PDV-om. Promatrajući raspodjelu sredstava po modelima navedenim u javnom pozivu, u sklopu „Modela 1“ su prihvaćeni zahtjevi u ukupnom iznosu od 15.039.789,95 kn s PDV-om, dok su u sklopu „Modela 2“ prihvaćeni zahtjevi u ukupnom iznosu od 6.262.947,54 kn s PDV-om.

Sva sredstva u oba modela odobravaju se uvjetno uz dostavu svih nepotpunih podataka koji će biti specificirani u svakom pojedinom slučaju.

Vezano za promociju kroz sport, HTZ je prepoznao važnost korištenja sporta u marketinškim aktivnostima, a kojim se direktno utječe upravo na jačanje snage brenda Hrvatske. U tom je smislu prihvaćena marketinška suradnja s Hrvatskim rukometnim savezom na različitim aktivnostima, s naglaskom na nadolazeće Europsko rukometno prvenstvo 2018. godine u Hrvatskoj. Sponzorski paket ugovoren je u ukupnom iznosu od 500.000,00 kuna bez PDV-a, a isti između ostaloga uključuje tiskanje logotipa HTZ-a na sportskoj opremi, službenim dokumentima i webu HRS-a, objavu logotipa HTZ-a na led monitorima, vidljivost logotipa HTZ-a na sportskim podlogama i drugo.