Kupujmo hrvatsko - hrvatski proizvod za hrvatski turizam

Sve za turizam 22. i 23. studenoga u Zagrebu

Izvor i foto. Privredni vjesnik/HGK

Cilj je na jednom mjestu okupiti proizvođače različitih roba i usluga namijenjenih turističko-ugostiteljskoj djelatnosti kako bi turizam dobio kvalitativnu i kvantitativnu hrvatsku prepoznatljivost

Specijaliziranim projektom Kupujmo hrvatsko - hrvatski proizvod za hrvatski turizam, koji će se održati 22. i 23. studenoga 2017. u Plaza Event Centru (bivši Hypo Centar) u Zagrebu, Hrvatska gospodarska komora nastavlja aktivnosti u sklopu akcije Kupujmo hrvatsko. Nakon Poreča i Zadra, prvi se put takva manifestacija održava na kontinentu, u glavnom gradu, hrvatskom gospodarskom središtu.

Komora će tijekom dvodnevne manifestacije za sve izlagače, najavljuje direktorica Sektora za trgovinu HGK Ema Culi, osigurati odaziv tridesetak najvećih hotelskih lanaca, neovisnih hotela, malih i obiteljskih hotela, ugostitelja i drugih pružatelja usluga u turizmu s područja Republike Hrvatske.

Cilj je na jednom mjestu okupiti proizvođače različitih roba i usluga namijenjenih turističko-ugostiteljskoj djelatnosti kako bi turizam dobio kvalitativnu i kvantitativnu hrvatsku prepoznatljivost.
Ukupno se očekuje stotinjak proizvođača hrvatskih kvalitetnih proizvoda, a posebno važnim Ema Culi ocjenjuje povezivanje proizvođača i svih djelatnosti uključenih u turističku ponudu. Tako će se akciji pridružiti i ključni predstavnici iz područja djelatnosti trgovine kao potencijalni distribucijski kanali, tvrtke iz financijskog sektora i drugi ključni dionici.

OSVIJESTITI VAŽNOST KUPNJE HRVATSKIH PROIZVODA
Prvog dana održat će se i stručna panel-rasprava svih ključnih resora (nadležna tijela državne uprave i gospodarski sektor) koji pridonose razvoju hrvatskog turizma, uz vodeće gospodarstvenike iz svijeta turizma, trgovine i prehrambene industrije.

Naziv panela je Domaći proizvod - ključ prepoznatljivosti hrvatskog turizma, a cilj je educirati i osvijestiti širu javnost o važnosti kupovanja hrvatskih proizvoda, kanaliziranju proizvoda i usluga prema turističkom gospodarskom sektoru, o tome na koji se način čuvaju postojeća, stvaraju nova radna mjesta te kako hrvatski turizam dobiva obilježja prepoznatljivosti hrvatske kvalitete.

U sklopu manifestacije održat će se prezentacija proizvoda u sajamskom ozračju, potom dogovoreni B2B susreti u posebnoj VIP B2B prostoriji te dobivanje financijskih savjeta u zasebnoj prostoriji - Financijski kutak.

Domaći proizvođači i pružatelji usluga će svoje proi-zvode i usluge prezentirati na izlagačkim prostorima - štandovima kroz nekoliko tematskih područja: Hrana i piće; Tekstil; Namještaj i vanjski sadržaji; Kozmetika i wellness program te Uslužne djelatnosti.
HGK je osigurao internet, vodu i struju bez dodatne naknade, a osiguran je besplatan ulaz građanima te grupnim posjetima škola i fakulteta, kako bi i predstavnici najmlađe školske i studentske populacije mogli razgledati, opipati, degustirati, ali i kupiti hrvatske proizvo-de, izjavila je direktorica Sektora za trgovinu HGK.

UKUPNO SE OČEKUJE STOTINJAK PROIZVOĐAČA HRVATSKIH KVALITETNIH PROIZVODA