Ministar Cappelli naglasio važnost obrazovanja u turizmu

Izvor i foto: mint.hr

Povodom početka nastave na novopokrenutom studiju turizma, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment u okviru serije Masterclass predavanja ugostila je ministra turizma Republike Hrvatske Garija Cappellija. Ministar se tom prilikom osvrnuo na dosadašnje rezultate turističke godine i, naglasivši ulogu obrazovanja u stvaranju novih kadrova u turizmu, izrazio punu podršku i potporu novim Bernaysovim studijima.

Govoreći o važnosti cjeloživotnog obrazovanja i kontinuiranog ulaganja u razvoj ljudskih potencijala, ministar Cappelli je istaknuo: „Iznimno mi je drago što sve veći broj visokoobrazovnih institucija prepoznaje važnost edukacije i usavršavanja u području turizma te što se mladima nudi širi spektar studija turizma. Hrvatska je danas jedna od najpopularnijih svjetskih turističkih destinacija, a to potvrđuju i rezultati turističkog prometa koji ne bi bili mogući bez odličnih turističkih djelatnika koji u turizmu zaista čine ključ uspjeha, te koji moraju biti dobro pripremljeni za rad i susret s turistima. Posebno mi je drago vidjeti ovoliko veliki broj mladih ljudi koji će po završetku studija krenuti u svoje nove poslovne pobjede i svojom inovativnošću i kreativnošću napraviti u turizmu pozitivne pomake.“

Ministar turizma na Masterclassu je govorio o destinacijskom menadžmentu te se osvrnuo na uspješnost turističke sezone u 2017. godini. Dotaknuvši se teme upravljanja turizmom, ministar Cappelli je zaključio: „Hrvatskoj se turizam ne događa sam od sebe, već je on rezultat sustavnog rada svih dionika turizma koji njime upravljaju te djeluju lokalno, ali razmišljaju globalno kroz destinacijski menadžment. On je jedini prihvatljivi princip nužan za razvojni iskorak svake turističke destinacije kojom se jača konkurentnost, ali i čuva održivost prostora, prirode i kulture lokalne zajednice na zadovoljstvo domaćeg stanovništva i posjetitelja.“

Novo poimanje i pristup turizmu ogleda se i u Bernaysovim studijima turizma, „Menadžment i marketing turističke destinacije“ i „Upravljanje doživljajem u turizmu“, konceptualno i metodološki najinovativnijim studijima turizma u Hrvatskoj koji su kreirani i izvode se u bliskoj suradnji s turističkim sektorom. Donose spoj iskustava s najpoznatijih turističkih studija u Europi i povezani su s konceptom „novog menadžmenta“ i ekonomijama doživljaja, iskustva, animacije i zabave. Upravo zato studentima pružaju primjenjiva znanja i vještine za aktivno i učinkovito uključivanje u radne i upravljačke procese u turizmu čineći ih tako kompetentnim kadrovima za suočavanje s turističkim izazovima.