Održana najveća višednevna regata u povijesti Hrvatske

39. Ariane’s Cup okupio skoro 1000 ljudi iz Europske svemirske industrije na više od 100 brodova

Izvor i foto: bse.agency

Nakon 4 dana jedrenja po Splitskom i Hvarskom akvatoriju završila je 39. po redu
Ariane’s Cup regata koja okuplja jedriličare Europske svemirske industrije.

Skoro 1000 ljudi raspoređenih na 103 posade kompanija koje zajedno sudjeluju u Europskom svemirskom programu prvi puta su došle u Hrvatsku zahvaljujući angažmanu hrvatske kompanije Business Sailing Experience Agency.
Svemirski jedriličari okupili su se 6. listopada u marini Baotić u Segetu Donjem pored Trogira i naredna 3 dana proveli u regati koja je plovila prema Drveniku, Šolti, Hvaru i Paklenim otocima gdje se flota usidrila u ACI marini Palmižana. Sveukupno je održano 5 utrka tijekom kojih su posade pokazale veliki natjecateljski duh ne skidajući osmijeh s lica osmijeh vidljivo fascinirani hrvatskim ljepotama.

Ariane’s Cup je tradicionalno okupljanje kompanija i zaposlenika iz Europske
svemirske industrije. Zatvorenog je tipa, što znači da u njoj sudjeluju posade isključivo iz navedene industrije. Ariane’s Cup prvi puta je održan 1979. u La Trinité u Francuskoj te je dosada posjetio brojne države i mora, uključujući Ujedinjeno
Kraljevstvo, Italiju, Švedsku, Grčku i druge. Ovogodišnje izdanje prvi puta je održano u Hrvatskoj ali sudeći po zadovoljstvu posada neće biti i zadnje.
Posade koje dolaze na Arianu su iz kompanija koje se bave visokom tehnologijom i
omogućuju svijetu da pomiče granice svemirskog istraživanja.

Tako se na popisu našlo nekoliko posada iz Airbusa, Eutelsata, ESA i Arianespace. Na kraju je ukupnu pobjedu odnijela posada koja je predstavljala Daimler Mercedes Benz iz Stuttgarta. Za uspješno održavanje regate posebno su zaslužni brojni partneri i sponzori Ariane’s Cupa bez kojih ne bi bilo moguće napraviti okupljanje ovakvih razmjera. Hrvatske kompanije poput Atlantica, Badela, Dukata, Jadranke, Amphinicy i Pik Vrbovec prepoznale su važnost predstavljanja Hrvatske u najboljem svjetlu. Turistička zajednica Hrvatske i Splitsko-dalmatinske županije također su uložile napor predstaviti se posadama, od kojih je većina bila prvi puta u Hrvatskoj, kako bi se što veći broj njih potencijalno vratio u Hrvatsku u narednim godinama. Za Ariane’s Cup također se veže osviještenost o ekologiji, budući da su posade objeručke prigrlile ekološke inicijative koje su regatu pratile u korak - Freewa, Green Sail i 757.

Nakon Ariane’s Cupa, Business Sailing Experience Agency nastavlja s razvijanjem
novog poslovnog segmenta u kojemu jedrenje pretvara u platformu za poslovne
događaje. 
U nastavku tjedna, od 10. do 13. listopada, u marini Baotić u Segetu Donjem započinje Business Sailing Experience Cup koji će se sastojati od poslovnog kongresa i jedrenja kroz Splitski i Hvarski akvatorij. Na kongresu će se okupljenima obratiti vrhunski stručnjaci iz digitalne industrije, otvorenih inovacija i cirkularne ekonomije.