Međunarodni kongres gastronomije i ugostiteljstva „Chefs' Stage“, 19. i 20. ožujka

Misija organizatora je povezati sudionike gastronomske i ugostiteljske scene i kreirati patformu koja povezuje regionalne lidere te potaknuti razmjenu iskustava i znanja

Izvor i foto: mint.hr

U organizaciji konobe Pelegrini i njezina vlasnika Rudija Štefana, nedavno označene Michelinovom zvjezdicom te uz potporu Grada Šibenika, 19. i 20. ožujka u Šibeniku održava se međunarodni kongres gastronomije i ugostiteljstva „Chefs' Stage“ koji će okupiti regionalne lidere u gastronomiji i ugostiteljstvu koji će u prijateljskoj atmosferi potaknuti zajedničku kreativnost, istraživanje i razmjenu znanja i iskustava.

Misija organizatora je povezati sudionike gastronomske i ugostiteljske scene i kreirati patformu koja povezuje regionalne lidere te potaknuti razmjenu iskustava i znanja te podržati održivi razvoj ugostiteljstva i turizma definiranjem lokalnog gastronomskog nasljeđa. Upravo zbog toga puno je truda uloženo u dovođenje vrhunskih internacionalnih chefova te svjetskih opinion makera i novinara koji pišu o gastronomiji.
Tijekom dva kongresna dana „Chefs' Stage“, na programu je niz masterclassova, koje će održati 20-ak međunarodnih gostujućih chefova te panel rasprava s temama:
SWOT ANALYSIS OF REGIONAL GASTRONOMY
SERVICE
CROATIAN FOOD/INGREDIENTS
CREATING A TOURIST DESTINATION
LOCATION ZERO CUISINE
EDUCATION – creating a career path in hospitality
SMALL PRODUCERS
LAWS & REGULATIONS
CREATING LUXURY
Vizija Chefs’ Stage je postati gastronomska pozornica kojoj je glavna tema regionalna gastronomija, a glavni cilj pokazati da je ona vrijedna svjetske pažnje te osnivanje fondacije 'Budi Foodie' koja će brinuti o edukaciji mladih talenata u gastronomiji i ugostiteljstvu te usmjeravati ih na školovanje.

Također, cilj je okupljati sve sudionike regionalne ugostiteljske scene: chefove, restoratere, hotelijere, profesionalce u industriji, proizvođače, dobavljače, goste, novinare, opinon makere, kao i :
-stvarati prijateljsku atmosferu koja će poticati zajedničku kreativnost i istraživanje;
-poticati kulinarsku znatiželju i razmjenu znanja i iskustva;
-sustavno povećavati mrežu „mali proizvođač – restoran“;
-povezati regionalnu gastronomsku zajednicu te svjesno zajedničkim snagama     planirati buduće pravce regionalne gastronomije, prepoznavati trendove te nalaziti    načine kako ih uspješno implementirati u lokalne kuhinje;
-njegovati kulinarski talent i ukazati na ljepotu rada s ljudima u ugostiteljstvu;
-definirati lokalna gastronomska nasljeđa kao početnu točku nadogradnje lokalne       kuhinje;
-artikulirati aktualne probleme profesije te predlagati rješenja;
-konstruktivno kritizirati zakonske okvire kako bi kreirali konkurentan turistički     proizvod;
-naglašavati važnost održivog razvoja ugostiteljstva i turizma.