ID Riva pojačala je svoju brojnu flotu

U ID RIVI trenutan ukupan buking u Njemačkoj za sezonu 2018. u plusu 8 posto


Izvor i foto: ID RIVA/ Turizmoteka

ID Riva pojačala je svoju brojnu flotu. Novi brod u floti Riva toursa je MY Solaris u vlasništvo mladog kapetana Ante (Žeravice) Vukovića i njegove supruge Anemarije.


Na svoju prvu vožnju krenuo je 28. travnja. Specijalist za Hrvatsku Riva tours organizirao je za promociju novog broda u suradnji s najtiražnijim minhenskim dnevnim novinama Abenzeitungom.

 

Naime, na prvo putovanje s MY Solaris krenulo je 12 kandidatkinja za izbor najljepše djevojke u Munchenu. Tu je i prateća ekipa, novinari ,fotografi ,vizažisti…

Fotografije ljepotica, ali i slike ambijenta Lijepe naše kojim plovi brod, svakodnevno od 28.travnja, objavljuje taj poznati dnevni list na svojim stranicama. I ne samo on, već i drugi njemački mediji prenose vijesti i fotografije s broda i hrvatskog uzmorja njemačkim čitateljima, slušateljima i gledateljima.

Slijedeći tjedan na MY Solaris i na još tri broda Rivine flote ukrcat će se 120 studenata i profesora s više europskih i svjetskih fakulteta za turizam. Oni su sudionici tradicionalnog ITHASA kojeg već 13 godina organizira Ekonomski fakultet iz Zagreba, odnosno njihova katedra za turizam.

Premda se u zadnje vrijeme ime Riva toursa i njezinog prvog čovjeka Selimira Ognjenovića najčešće spominje uz programe i promociju Slavonije, taj hrvatski specijalist za putovanja u Njemačkoj i dalje aktivno promiče našu jadransku turističku ponudu i u tome i ove godine bilježi dobre rezultate.
Od 5. svibnja zaploviti će svi brodovi Riva flote (28 brodova ). Nakon odlične prošlogodišnje sezone Riva flota i u ovu sezonu kreće s punim brodovima, što više, zbog velikog zanimanja, već sada najavljuju produženje ovogodišnje sezone za tjedan dana.

Buking za hotele je u veljači ožujku bio ispod prošlogodišnjih brojki, no u travnju je već bio zabilježen mali plus u odnosu na travanj 2017. No, sada u ID RIVI objavljuju da im je ukupan buking za sezonu 2018. u plusu. Već sada bilježe 8% veći broj rezervacija putnika, uz 12% veći prihod.

U otvaranju sezone djelatnike ID RIVE naviše veseli uspjeh specijalnih putovanja kao što su gastro programi putovanja vezani uz Vinistru u Poreču.
Svakodnevno se emitiraju spotovi na Bavarskom radiju s kojim ID RIVA već godinama surađuje na organiziranju putovanja njihovih slušatelja na Kvarner I u Slavoniju. Često se na tamošnjim TV kanalima mogu vidjeti video reportaže snimljene prošle godine na Rivinom brodu MS Sagena, a tu su i brojni članci novinara koji su bili naši gosti prošle godine u Hrvatskoj, a u organizaciji i u zajedničkoj akciji ID RIVE i HTZ-e.

Sve te promidžbene akcije održavaju dobar interes kod Bavaraca i ostatku Njemačke, ali i pomažu da učinak jakog povratka Turske na europsko turističko tržište za sada, jako ne osjećamo.