ITB 2018: Njemački turoperator ALLTOURS bilježi sjajan rast rezervacija za ljeto 2018.

Turska, Tunis i Egipat s visokim rastom rezervacija ponovno na putu ka uspjehu


Izvor i foto: alltours/Turizmoteka

Alltours se suočava s uspješnim ljetom 2018. godine. "Sezona je počela vrlo dobro. Na svim tržištima, rezervacije su u plusu. Potrošači se sve više okreću klasičnom odmoru. Nikad do sada nije zabilježena potreba za rano rezerviranje odmora. Osim toga, Turska je opet jako tražena kao odredište za odmor. U međuvremenu, Grčka i dalje bilježi visoke stope rasta nesmanjenim intenzitetom „, rekao je Markus Daldrup, predsjednik Uprave na današnjem početku njihove tradicionalne konferencije na Berlinskoj burzi.

Turska s visokim stopama rasta

Na svim područjima, Turska je u punom zamahu za ljeto 2018. godine. Udvostručavanje broja gostiju u odnosu na prethodnu godinu vjerojatno će toj zemlji omogućiti da se približi brojkama prije krize. Posebno visok rast bilježe hoteli u Antalyi. No, i turski Egej s odredištima Bodrum, Dalaman i Izmir također ima dvostruke znamenke rasta. Unatoč padu u 2017. alltours se i ove godine odlučio u programu ponuditi široku paletu odmora za Tursku i ima za naredno ljeto zakupljeno 470 hotela na turskoj rivijeri i Egejskom moru.

"Turska impresionira s iznimno dobrim omjerom cijene i performansi. Kvaliteta proizvoda je visoka. Gotovo bez iznimke, to su visokokvalitetni hoteli s 4,5 ili 5 zvjezdica u neposrednoj blizini plaže s velikim vrtom i bazenom. Sobe su prostrane i često luksuzno opremljene. Ukupni trošak odmora u Turskoj je vrlo nizak, pa je jasno da se ta zemlja vraća kao turističko odredište ", kaže Daldrup.

Grčka je popularnija nego ikad

Grčka nastavlja svoj dugoročni uzlazni trend – u zadnje vrijeme sa čak dvoznamenkastim stopama rasta. Bilo da se radi o malim ili velikim otocima, Olimpijskoj rivijeri ili Halkidiki: za sva odredišta vlada velika potražnja. Za ljeto 2018, alltours u Grčkoj je sa svojim najopsežnijim programom do danas. Nove destinacije u ponudi su tri otoka sjeverne Sporades Skiathos, Alonissos i Skopelos s ukupno više od 590 hotela za odabir. Kreta opet uživa u porastu potražnje putnika i to za više od 30 posto u odnosu na rekordne godine.

„Ne samo zbog tradicionalnog grčkog gostoprimstva i raznolikosti prirode, povijesti, kulture i gastronomije, Grčka stoji dobro zbog poboljšane kvalitete naselja i dobrog omjera cijene i performansi“rekao je Daldrup.

Bugarska se suočava s povećanom potražnjom

Općenito, potražnja za odmor u Bugarskoj raste. Zbog povoljnih cijena, niskih troškova i visokog all-inclusive udjela, Bugarska je zanimljiva obiteljima s djecom. Opsežna ulaganja bugarskih hotelijera u kvalitetu odmarališta do kojih je došlo posljednjih godina potiču potražnju i to se osjeća u prodaji. Alltours je zastupljen ovoga ljeta s više hotela i većom ekskluzivnom ponudom u toj zemlji na Crnom moru.

Egipat i Tunis se vraćaju

Nakon rasta prošlog ljeta i velike potražnje za tekuću zimu, Egipat i Tunis slave trenutno snažan povratak u ljetnoj sezoni 2018. godine. U usporedbi s 2017., broj turista u Egiptu gotovo se udvostručio na svim područjima. Tunis ima porast gostiju više od 100 posto. alltours računa na daljnji rast u te dvije destinacije: U Egiptu, alltours ima oko 100 hotelskih naselja, u Tunisu, više od 80 - uključujući sve brojnije međunarodno priznate hotelske lanace, kao što su Iberostar, Jaz, Pickalbatros, Rixos i Steigenberger.

Španjolska – nejednaka potražnja

Nakon dobrih godina, kada je Španjolska profitirala od slabosti drugih destinacija i postigla visoku stopu rasta, rezervacije su ove godine suzdržanije. Kopno Španjolske s regijama Costa Blanca, Costa de Almeria, Costa de la Luz i Costa del Sol i Katalonija s mjestima poput Ibize rastu po dvocifrenim brojkama.

Mallorca i Kanarski otoci dosegli su razinu u prodaji onu iz 2017. alltours koji je tamo ponudio isključivo turistička naselja, uključujući i vlastite allsun hotele s vrlo dobrim omjerom cijene i performansi, bilježi rast rezervacija iznad prošlogodišnje razine. Situacija je slična u mnogim drugim hotelima, koji su umjereno prilagodili svoje cijene. Nasuprot tome, mnoge hotelske kuće koje su postale znatno skuplje, ne bilježe rast. „Osim toga, najavljeno je udvostručenje turističke pristojbe na Balearima i to negativno djeluje na zanimanje za tu španjolsku regiju“ zaključuje Markus Daldrup.

Više paušalnih gostiju u svim ljetnim odredištima

Također u svim ostalim odredištima, više gostiju će provesti all-inclusive odmor s alltoursom ovog ljeta , nego prije godinu dana. Rezervacije za Portugal s Madeirom i za Maltu su iznad razine prethodne godine. Cipar i Maroko su čak i dobro u plusu. Hrvatska se također razvija prema planu.

Putuje se s individualno

I na putovanjima koja preferiraju individualni odlazak automobilom, autobusom, vlakom i zrakoplovom, organizatori sveukupno bilježe visok dvoznamenkasti rast. Pogotovo za Francusku, Nizozemsku i Švicarsku. Slovenija, Češka i Poljska su također zanimljive s visokokvalitetnim proizvodima po povoljnim cijenama; mnogo dobrih sportskih i wellness hotela - osiguravaju visok dvoznamenkasti porast gostiju. Italija, Njemačka i Austrija također su vrlo tražena odredišta.

Putovanje na velike udaljenosti i dalje tražena

Alltours već godinama kontinuirano širi svoj program za daleke zemlje. Meksiko, Karibi s Kubom i Curacao, koji se tradicionalno posjećuju više zimi, izuzetno dobro stoje i ovoga ljeta. Dominikanska Republika bilježi porast od 50 posto! Nove destinacije su Bahrein, Mijanmar, Singapur i Vijetnam. Osim toga, putovanja se nude i za Maldive, Mauricijus, Šri Lanku, Tajland, Oman i Ujedinjene Arapske Emirate.

Ciljevi rasta su postignuti - čak i premašeni

Alltours očekuje da će u turističkoj godini 2017./2018. ostvariti rast prometa za 5 posto na 1,46 milijardi eura (prošle godine: 1,39 milijardi eura) . Računaju i na porast od 3 posto nakon uspješne zimske sezone, a i nastavak rasta rezervacija za ljeto, ukupno 1,71 milijuna (prethodne godine: 1,66 milijuna) putnika. "Dakle, kako stvari stoje, očekujemo da ćemo postići - i nadmašiti - sve naše ciljeve rasta", zaključuje Daldrup.

O alltoursu
alltours raste već više od 40 godina. S gotovo 1,7 milijuna gostiju u 2016. godini, tvrtka je jedna od pet najvećih organizatora putovanja u Njemačkoj.